Help me met het ontwerpen van een push-pull versterker

naar transistor stadia over het algemeen hun W / L wordt gemaakt aan te passen overeen ... ook de richting van de stroom wordt overeenkomen ... Ik begreep niet wat je vraagt ​​met betrekking tot het gebruik van de condensator ... kan u herformuleren het een beetje duidelijk ....

Hier is (het schema) een drietraps common-emitter design. Ik zou graag willen weten hoe te nemen van de condensator tussen elke fase zonder het branden van de tweede fase. Wat is overwegen?

eigenlijk waarom wil je de condensator te verwijderen?? het ene belangrijkste wat je moet weten is dat CE versterker meestal een DC-component introduceert aan de uitgang en als je de condensator te verwijderen in de daartussen stadium dan is de output van de volgende fase kunnen krijgen afgekapt als de winst of het ingang hoog is ....

Finished! Mijn push-pull is een eenvoudig ontwerp met MOSFET om de bias spanning en transistor als output te controleren. De ingangsimpedantie van de MOSFET is zo hoog dat de lagere frequentie niet worden gesneden, vraag?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back