Help me een Verilog-code voor een debug. DAT. bestand

U

UFK

Guest
Hiii Iv geprobeerd om dit bijzondere stukje code uit te voeren voor een. DAT-bestand. kan iemand please help me zuiveren? het houdt mij de volgende foutmelding module heeft geen haven. Ik maakte een DAT-bestand als volgt:. @ 002 11111111 01010101 00000000 10101010 @ 006 1111zzzz 00001111 Please help me mee.

Leg uit wat je probeert te doen. Uw beschrijving zegt niets. En voeg de code, zonder dat kunnen we niet debuggen.

hiii im so sorry, im so gestresst ik vergat om de code toe te voegen. Zijn als volgt: module test; reg [07:00] geheugen [07:00] integer i; eerste beginnen met $ readmemb ("init.dat", geheugen), for (i = 0; i

Hier is het probleem:
module test;
Je moet ten minste een poort, bijvoorbeeld, een klok-poort. Plaats een poort, zelfs als u niet nodig hebt: module test (ingang clk); Dat moet het probleem oplossen

Heel erg bedankt. Dat deed mijn probleem op te lossen. Het begon die me andere fouten over mijn init.dat bestand wel: ((

Houdt u er rekening meer specifiek over die fouten. Misschien kunnen we iets doen aan die ook. Woord van waarschuwing: Ik betwijfel of je kunt Z-waarden op te slaan in de registers!

Dank voor uw hulp. Ziek zijn een beetje meer specifiek over wat im proberen te doen hier. Mijn project gaat over het toepassen van de SPIHT algoritme op FPGA. Im proberen om een image-bestand op Verilog lezen. Ik kreeg suggesties van het omzetten van een beeld in matrix met behulp van imread commando van Matlab en vervolgens het opslaan van de matrix waarden als een txt-bestand in Verilog gebruik van adressen zoals @ 002 etc voor een bepaalde reeks coëfficiënten. Mijn init.dat bestand is een voorbeeld code die ik probeerde voor een toekomstige grotere matrix. Nu zijn het geven van me raar fouten im terug op af. Eventuele suggesties? [Size = 2] [color = # 999999] Toegevoegd na 2 minuten: [/color] [/size] Hier zijn de twee fouten die ik lijn 28 kreeg: Prijs 186286124 gevonden op lijn 1 is niet binair in call van het systeem taak $ readmemb. FOUT: XST: 2634 - "test.v" lijn 29: Voor-lus stop conditie moet afhangen van lus variabele of statisch zijn.

Dit zijn de twee fouten die ik lijn 28 kreeg: Prijs 186286124 gevonden op lijn 1 is niet binair in call van het systeem taak $ readmemb. FOUT: XST: 2634 - "test.v" lijn 29: Voor-lus stop conditie moet afhangen van lus variabele of statisch zijn.

Eerste fout: is er iets in uw DAT-bestand dat niet is 0 of 1's.? Tweede fout: U moet "begin" en "end"-instructies, het "voor" lus sluiten
for (i = 0; i

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back