[help] cadans fout

E

evilguy

Guest
Dit is mijn 1e keer te cadans te gebruiken.Ik probeer te lopen cadans via VNC.echter als ik typ ICFB te starten cadans deze fout optreden.de fout

* WAARSCHUWING * mislukt te vinden ofwel 24-bit TrueColor of 8-PBIT pseudocolor Visual

Ik zou graag willen weten wheter deze fout te wijten zijn aan verkeerde server configuratie of de afstandsbediening fout.wat zijn de oplossingen.bedankt

hoi!

Ik probeerde cadans draaien op Linux.en het vereist enige configuratie op het display.Ik gebruik telnet commando om verbinding met de uinix server.wat voor soort programma / software is VNC?

- Al

kunt aansluiten op uw cadans server, hetzij met behulp van SSH (Secure Shell) of VNC.dont gebruik telnet couse het niet veilig.Als je SSH, gebruik uw afstandsbediening moet worden met Linux ook.Als uw afstandsbediening is Windows, kun je VNC gebruiken.

maar toch, heb je x-windows via het VNC?
Het lijkt meg dat met de X je hebt een probleem.

ja ik heb x-windows via VNC.i cant lancering andere toepassing zoals "gedit" met behulp van VNC.Maar toen ik input ICFB, de fout zich

add-diepte 24 in VNC opdrachtregel ... Ik heb precies dezelfde fout vastgesteld bij deze

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back