Heeft u hulp nodig met schematische

V

viks

Guest
Hi guys

Ik ben erg nieuw voor PCB ontwerpen zodat neem het rustig aan.

Ik ben het ontwerpen van kleine circuit gebaseerd op PIC-microcontroller.

Momenteel zijn mijn schakeling werkt prima op breadboard, maar ik moet maken op PCB's.

Ik wil weten welke software moet ik gebruiken voor het maken van schematische dus ik kan genereren bestand te verzenden naar PCB-fabricage.

Is er een tutorial die helpt me met mijn eerste schematische ontwerpen?
Bedankt
Viks

Nou je kon gebruiken adelaar als u geen toegang hebt tot een van de andere "zwaarder" programma's.Eagle is eenvoudig te starten en te leren.

dus als ik gebruik adelaar, ik zal het kunnen sturen output bestand te vervaardigen?
Of de eerste zou ik contact met hen opnemen om te vragen wat ze gebruiken?

Eagle zal genereren Gerber bestanden die zijn standaard, maar het is altijd een goed idee is om de PCB-fabrikant doen wat ze nodig hebben.

Er zijn enkele bedrijven die PCB PCB aanvraag voor gratis, maar je moet vasthouden aan hen.

Mijn aanbeveling is om gebruik te maken Gerber bestanden sinds het begin en controleer uw ontwerp vóór de definitieve release, niemand wil geld uitgeven, want een kleine vergissing op het ontwerp.

Citaat:

dus als ik gebruik adelaar, ik zal het kunnen sturen output bestand te vervaardigen?

Of de eerste zou ik contact met hen opnemen om te vragen wat ze gebruiken?

Bedankt voor de antwoorden jongens.
Ik denk dat ik ben gaan gebruiken PCB software te ontwerpen mijn eerste PCB.
enkele vragen, gebaseerd op ur antwoorden.

1.wat is de meest voorkomende PCB software die bekend is voor kleine ondernemingen, kan ik iets koopt niet erg groot.

2.Wat bedoel je met "make een thuis bouwen test" Hoe zal ik PCB thuis?

Citaat:

1.
wat is de meest voorkomende PCB software die bekend is voor kleine ondernemingen, kan ik iets koopt niet erg groot.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back