Hartslag Monitor

aredhel schreef:Ik weet alleen van de Wein Bridge en de Twin-T ...
is op zoek naar andere inkeping topologieën.
Kunt u raden wat?

LVW schreef:Highpass: Heeft u behoefte aan een hoogdoorlaatfilter van 2de bestelling?
Zo niet, is er een 1ste orde topologie die het best geschikt is voor lage frequenties: Een eenvoudige RL-highpass regeling met actieve simulatie van de inductor met behulp van twee opamps (gyrator principe gebruik te maken van de impedantie converter structuur).Uitsparing: De beste route - wat afmetingen betreft - is een structuur op basis opnieuw op de impedantie converter principe.
Echter, twee opamps zijn vereist.
Twee andere een-opamp topologieën zijn gebaseerd op de multifeedback-bandfilter filter.
Indien nodig kan ik u een schematisch.

Zie de bijlagen voor sommige circuits die ik u voor.
Succes.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Ik heb eindelijk het signaal.Het ziet er schoon, maar dit werd bereikt met de 741.Ik zal proberen het circuit met de LT071 en OP177.Op dit moment ben ik op zoek ADC om te doen mijn hartslag tellen.Kan iemand suggereren enkele goede sites voor me te bezoeken over dit onderwerp?Ik heb problemen met inzicht over ADC op de sites die ik
heb bezocht.

Hoi
Neem een kijkje op de TI-toepassing.
http://focus.ti.com/lit/an/slaa280a/slaa280a.pdf
Het digitale filter goed werkt.Ik getest.
Met vriendelijke groeten
Siegmar

Dank u voor de koppeling Siegmar.Ik vraag mij af of er iemand heeft enige ervaring met het versturen van analoge gegevens van hun route naar de microfoon sleuf van hun computer?Ik vroeg me af of analoog-naar-digitaal conversie moet worden vóór de overdracht naar de microfoon sleuf of na dat?Als dit na dan is het mogelijk om te zetten van analoge naar digitale in VB zelf?Laatste vraag is over de ADC.Voor een ECG signaal, dat IC ADC werkt het beste of enige van toepassing ongeacht de IC's specs?

Een computer mic ingang waarschijnlijk niet het antwoord op zeer lage frequenties die nodig is voor de hartslag.Het is een analoge ingang, niet digitaal.

U moet met het digitaliseren van het signaal met een ADC-feed vervolgens de digitale informatie op de computer.

Ik heb problemen met het aansluiten van mijn route naar de microfoon aansluiting, dus ik denk aan het aansluiten van mijn breadboard op de pc via USB.Op het breadboard Ik ben met behulp van de USB-aansluiting / haven die vervolgens zal ik een USB-kabel vanaf daar op de USB-poort van de pc.Ik ben echter met verwarring over de aansluitingen van de USB-aansluiting boven op het breadboard.Na het doen van mijn ADC op het ECG-uitgang kan ik meteen het signaal op de USB-aansluiting en sluit vervolgens een USB-kabel uit dat aansluiting op de pc
van de USB-poort?

Uw schematische niet de Voedingsspanningen.Indien de levering dubbele polariteit dan de output schommels positief en negatief.De negatieve swing zal vernietigen een ADC en de positieve swing moet worden teruggebracht tot 5.0V.

Het circuit dat ik gepost actief zijn moderne opamps uit een positieve 5V leveren.Veel oude 741 opamps werken niet bij de levering is zo laag als 5V omdat ze zijn ontworpen en spec'd voor een 30V voorziening.

Kon ik niet krijgen van de ene voorziening op-amps en instrumentatie versterkers.Ik kon alleen vinden SOIC verpakking, zijn er geen DIP.Toch gehecht is het nieuwe schema, samen met de drive-rechtse been.Ik ben het leveren 9V van twee 9V-batterijen.De ve uit een batterij met de-ve van batterijwagens B overbrugd om de aarde, waar alles zijn geaard zijn verbinding te maken met dit punt.De resterende ve-ve en worden gebruikt om positieve en negatieve spanning op de dubbele op-amp.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back