GUI (grafische interface) Design

N

NikZetaJones

Guest
Ik heb wat hints met een GUI design. Zoals ik heb een 128x64 GLCD, ik vroeg me af over sommige iconen en een "start menu" bar, en het gebruik van een aantal toetsen als een aanwijsapparaat om de pictogrammen te selecteren. Elk pictogram staat voor een applicatie (ze zijn Agenda, Agenda, Mail, NotePad, en enkele andere). Als iemand heeft een idee, of een bitmap gemaakt van een GUI, stuur deze dan naar mij. Enig idee zal zeer nuttig zijn. Iemand zei me dat ik een GUI gebruiken zoals degene die 3COM gebruikt in Palms. Heeft iemand heeft een bitmap van dit scherm? Hartelijk dank, Ezequiel

Hi Zoeken in forums voor GUI en grafische lcd, vindt u een aantal dingen. Ik denk dat het beter voor u om codes van UC0S zien of $ Egger companies.That zal u helpen om een lichte gui maken, of vindt u de codes van r @ amtex, hun gui zijn klein en kunnen beter voor kleine toepassingen. Voor het maken van bitmaps en lettertypen er elk van bovenstaande links zijn software om het te doen. zoeken op de site vind u alle.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back