Grounded coplanaire Waveguide met HFSS

J

jmb22

Guest
Hoi,

I am trying to get simulatie van het magnetische veld gedrag voor een geaard coplanaire Waveguide.Ik gebruik HFSS voor 3 dagen.En mijn enige succes is om de software te installeren.
Eigenlijk, ik ontwierp het GCPW met 2 golf havens.Ik kan echter niet een vermogen dat is logisch.Ik berekende de breedte en de kloof te krijgen impedantie match te 50Ohms behulp TXLine.
Ten eerste, hoe definieer je de 3 gemalen vliegtuigen als "massaplaat".Kortom, ze zijn niet echt vlak, maar vak dus ik kan geen gebruik maken van de optie van HFSS.

Ik ben niet geïnteresseerd te genereren specifieke modus in GCPW behalve een quasi TEM-modus.Ik ben van plan gebruik te maken van de GCPW als breedband transmissie lijn (5GHz tot 40GHz)

Ten tweede: moet ik alle mazen operaties?

Ook als de rechthoek die de Wave-poorten zijn dusdanig dat zij in het aansluiten van de centrale lijn, de 2 de grond vliegtuigen boven op het substraat en de grond vlak aan de onderzijde, dan heb opgehaald de follwoing:

[fout] Port verfijning, proces abc3d overleed onverwacht.

Mijn vraag: waarom?

Als ik de havens, zodat ze alleen aan de top metallische lagen, dan is het "werken": geen foutmelding.
Echter, de richting van H veldlijnen en de amplitude niet zinvol?

Thanx voor je hulp.

jmb22 schreef:

Hoi,I am trying to get simulatie van het magnetische veld gedrag voor een geaard coplanaire Waveguide.
Ik gebruik HFSS voor 3 dagen.
En mijn enige succes is om de software te installeren.

Eigenlijk, ik ontwierp het GCPW met 2 golf havens.
Ik kan echter niet een vermogen dat is logisch.
Ik berekende de breedte en de kloof te krijgen impedantie match te 50Ohms behulp TXLine.

Ten eerste, hoe definieer je de 3 gemalen vliegtuigen als "massaplaat".
Kortom, ze zijn niet echt vlak, maar vak dus ik kan geen gebruik maken van de optie van HFSS.Ik ben niet geïnteresseerd te genereren specifieke modus in GCPW behalve een quasi TEM-modus.
Ik ben van plan gebruik te maken van de GCPW als breedband transmissie lijn (5GHz tot 40GHz)Ten tweede: moet ik alle mazen operaties?Ook als de rechthoek die de Wave-poorten zijn dusdanig dat zij in het aansluiten van de centrale lijn, de 2 de grond vliegtuigen boven op het substraat en de grond vlak aan de onderzijde, dan heb opgehaald de follwoing:[fout] Port verfijning, proces abc3d overleed onverwacht.Mijn vraag: waarom?Als ik de havens, zodat ze alleen aan de top metallische lagen, dan is het "werken": geen foutmelding.

Echter, de richting van H veldlijnen en de amplitude niet zinvol?Thanx voor je hulp.

[quote = "jmb22"] Hoi,
Ik ben niet geïnteresseerd te genereren specifieke modus in GCPW behalve een quasi TEM-modus.Ik ben van plan gebruik te maken van de GCPW als breedband transmissie lijn (5GHz tot 40GHz)

Ten tweede: moet ik alle mazen operaties?

Ook als de rechthoek die de Wave-poorten zijn dusdanig dat zij in het aansluiten van de centrale lijn, de 2 de grond vliegtuigen boven op het substraat en de grond vlak aan de onderzijde, dan heb opgehaald de follwoing:

[fout] Port verfijning, proces abc3d overleed onverwacht.

Mijn vraag: waarom?

Als ik de havens, zodat ze alleen aan de top metallische lagen, dan is het "werken": geen foutmelding.
Echter, de richting van H veldlijnen en de amplitude niet zinvol?

quote]

Over de havens vaststellen van CPW, vindt u veel inleidende materialen in dit forum.Voor GCPW, de rechthoekige poort nodig contact met de onderste lagen gemalen metaal vliegtuig.U gebruikt waveport, en sommige fouten zijn, ik denk dat het probleem kan komen uit de breedte van de haven is te groot, en ook ik raden u kunt de integratie lijn, die parallel aan de onderste laag grond vlak bij de kloof.

Over de maas verfijnen, omdat u geïnteresseerd bent in het quasi-TEM-modus, geen behandeling van het hoger-modus, en je behandelen als algemene transimission, zodat uw interesse is maar de karakteristieke impedantie Z0, ben ik juist?In dit geval moet u dont hebben een enorme steunvlak en enorme rekenkracht domein, dus niet hoeft te doen maas verfijning.

I
didnt lees ur model nog, over alleen de algemene informatie.

Met vriendelijke groet,

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back