GM

S

safwatonline

Guest
hallo,
Ik wil de plot gm van OTA, versus de diffrential input, ik gebruik spook, kan een me helpen?
Ik heb een foto van wat ik wil trekken uit een papper.
thnx
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Ik denk dat uw vraag is: Plot GM met ID of zoiets ....

Zo ja,
kijk dan voor een Calculator tool binnen Cadence.Google het, je vindt een soort tutorials ..

Ik denk dat er veel discussies over Rekenmachine in dit webforum.Zoek het.

Srivatsan

srivatsan schreef:

Ik denk dat uw vraag is: Plot GM met ID of zoiets ....Zo ja, kijk dan voor een Calculator tool binnen Cadence.
Google het, je vindt een soort tutorials ..Ik denk dat er veel discussies over Rekenmachine in dit webforum.
Zoek het.Srivatsan

maken dc analyse met de differentiële ingang als een variabele.vervolgens na het uitvoeren van de analyse, u kunt trekken gm van de input koppelen van het resultaat browservenster

Check deze bijlagen ..Het krediet voor de tutorial gaat naar de betrokken auteur.

Ik hoop dat ze nuttig zijn.

Srivats

Biedt een goed overzicht van Cadenec suite van tools, wat betekent dat op deze vraag?

hallo,
thnx voor de antwoorden,
ik nodig om dit perceel op een bepaalde i / p freuqncy, (dwz niet DC analyse).
eventuele suggesties.

Heel simpel.Heeft AC sweep op bepaalde frequentie.
Maar er is een truc.Toepassen AC / DC bron met aan de inbreng van OTA al spanning gecontroleerde spanning bronnen (vcvs) met winst 0.5 en -0.5.DC spanning van deze bron is differentiële spanning tussen ingangen (VDM).Dus u kunt doen AC sweep op VDM variabele met een zekere frequentie en waarnemingspunt Gm = Iout_ac / Vin_ac
vs VDM.
Ik hecht testbench foto voor opamp.Ik gebruik verilog-een negatieve feedback te elimineren offset spanning van de opamp.Voor OTA Ik denk dat u moet naar de korte productie van OTA over bepaalde mogelijkheden, en eleminate offset van OTA onder nul output huidige toestand.Ik hoop dat u kunt dit doen door uzelf.
Kijk verwijzing link voor goede tutorial:
http://www.edaboard.com/viewtopic.php?p=718044 # 718044

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back