A
amr87
Guest
bluetooth transmitter.
Ik doe een link budgetanalyse voor een directe up-conversie
bluetooth-zender.Sine de bluetooth basispercentage gebruikt een GFSK modulatie, de flikkering geluid is een probleem.Hoe kunnen we het geluid cijfer definitie dat dit effect heeft.
Immers, ik wil gewoon weten hoe de keuze van de juiste hoek flikkeren lawaai en de bijbehorende witte ruis niveau dat geen invloed op de output SNR.
Ik heb gelezen dat we de integratie van de ruis in de band van belang, maar ik denk dat er betere manieren speciaal flikkering lawaai dat de neiging tot oneindig in de buurt van de DC.
in scientific papers even for other narrow-band modulation schemes??
Heeft iemand wel zoiets gezien of iets dergelijks
in wetenschappelijke papers, ook voor andere smalle band modulatie regelingen?
Reagrds
Ik doe een link budgetanalyse voor een directe up-conversie
bluetooth-zender.Sine de bluetooth basispercentage gebruikt een GFSK modulatie, de flikkering geluid is een probleem.Hoe kunnen we het geluid cijfer definitie dat dit effect heeft.
Immers, ik wil gewoon weten hoe de keuze van de juiste hoek flikkeren lawaai en de bijbehorende witte ruis niveau dat geen invloed op de output SNR.
Ik heb gelezen dat we de integratie van de ruis in de band van belang, maar ik denk dat er betere manieren speciaal flikkering lawaai dat de neiging tot oneindig in de buurt van de DC.
in scientific papers even for other narrow-band modulation schemes??
Heeft iemand wel zoiets gezien of iets dergelijks
in wetenschappelijke papers, ook voor andere smalle band modulatie regelingen?
Reagrds