Gesimuleerde DAQ in LabVIEW 6

N

nitr8

Guest
HI,
Is een weten waar is de gesimuleerde daq in LabVIEW 6.Ik denk dat het is uitgesloten.
Is er een manier om dit toe te voegen.

nitr8 wanneer u de cd van ni.com krijg je twee cd's bevat een
6i de andere, die is vernoemd instrupedia bevat demo gesimuleerde software
voor LabVIEW 6.0.1 in dat u kunt vinden DAQ.Goodluck
Ts

In de insrupedia cd de gesimuleerde daq is opgenomen als een afzonderlijke installatie of moet ik het installeren van LabVIEW in de cd te krijgen gesimuleerde daq.

Nee dat hoeft niet.Maar als zij vraagt om u te doen, dan denk ik dat je moet.Sinds LabView is een algemene Programing taal, en als je weet signaal proces, kunt u uw eigen simulaties vrij eenvoudig.

Ik wil niet dat de installatie van de proefversie van LabVIEW om gesimuleerde DAQ.Ik heb al LabView 6 geïnstalleerd.
Er moet een andere manier om dit toe te voegen.Ik
ben geen expert en ik kan niet schrijven mijn eigen simulaties.Ik kan niet lijken te vinden in de instrupedia cd.
Gesimuleerde Daq wordt standaard geïnstalleerd in LabVIEW student versie aangezien studenten niet kunnen veroorloven om te kopen daq boord, zodat zij gebruik kunnen maken van de gesimuleerde daq plaats.

kom op jongens iemand misschien het antwoord weet.LabVIEW is usless om me met de gesimuleerde daq.[Dit bericht is bewerkt door: nitr8 op 2001-08-25 22:36]

Hi guys,
Er zijn een heleboel dingen over NI producten zoals Labview6i, HiQ, IMAQ, DAQ, Measurement Studio en ActiveX op Frontier server hotline.
24.1.213.10

dankzij Frontier en uploader voor het delen.

Met vriendelijke groet

Hoi,
Hoe om verbinding te maken met Frontier server hotline.Gelieve advies mij.Bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back