Geluid Simulatie van OP-AMP met Cadence Spectre

C

chiara

Guest
hoi,

kan iemand mij vertellen hoe de geluidshinder simulatie van differentiële input doen om de uitgang op differentiële versterker met cadans spook?

is er een materiaal dat vertelt hoe dit te doen?

bedankt.

Ik ben niet helemaal zeker:

U kunt een geluid simulatie (met weerstand feedback gelijk is aan Gaun factor ur) en stapt u de uitgang van lawaai (Ik neem aan dat u wanna differntial uitgang lawaai)

Verdeel door de feedback te krijgen om het lawaai te krijgen verwezen naar de inbreng van ur-circuit

Ik denk dat het gebruik van Vsource is nuttig in lawaai simulaties.U kunt direct je input bedoelde lawaai.Ik heb in deze methode lang terug na suggestie van Cadence ondersteuning en dont weten over de nieuwe versie verandert.

mijn methode is om input differentiële geluidsbron (met behulp van VDC (ac = 1) en vcvs), gebruik lawaai analyse te simuleren.uitgang lawaai selecteert spanning, en input geluid poort.na simulatie, het gebruik van resultaten in ADE check bedoelde of input-output-bedoelde ruis, ruis of te berekenen macht in een band.

Eventuele simulatie handleiding in dit specifieke onderwerp?

Quote:

Ik denk dat het gebruik van Vsource is nuttig in lawaai simulaties.
U kunt direct je input bedoelde lawaai.
Ik heb in deze methode lang terug na suggestie van Cadence ondersteuning en dont weten over de nieuwe versie verandert.

"vsource" is een voorbeeld uit de analogLib in de Cadence-omgeving.

Maar ik vond het "vsource" bijvoorbeeld.Ik gebruik Cadence IC5033.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back