Gebruik Hspice Tech Files in Cadence

E

easytarget

Guest
Hoi,

Is het mogelijk om gebruik van een technologie Hspice bestand in Cadence, zodat ik kan werken in een grafische omgeving, dan Hspice?Ik weet over het converteren van bestanden naar hspice tech Spectre, maar ik weet niet waar te gaan vanaf daar.Bedankt voor uw hulp.

Ten eerste, Cadence is de GUI in de vorm van dfII (Design Framework II).SPICE en Spectre zijn simulatoren.Natuurlijk kunt u de Cadence interface en werken in HSPICE.Synopsys en Cadence hebben ontwikkeld plug-ins.Voornamelijk mensen in de industrie, het gebruik Cadence met HSPICE als simulator.

Een andere manier is om HSPICE modellen te gebruiken en deze omzetten in Spectre.Gebruik de volgende opdracht.
spp-convert-hspcompatible <hspice bestand> <spectre bestand>.

U kunt al uw HSPICE modellen modellen Spectre.Ook kunt u gebruik maken van de. Sp-bestanden om te draaien in schrikbeeld.Spectre heeft compatibiliteit met SPICE bestanden.

Ik hoop dat het helpt ................

Bedankt voor uw hulp.Ik heb een andere vraag u:
Als ik kies: Gebruik Hspice Netlist Reader (SPP), in de analoge omgeving, doe ik nog steeds mijn hspice tech-bestand converteren naar Spectre?Bedankt.

Zeker kunt u die mogelijkheid.Dan moet je niet hoeft te converteren elk bestand handmatig.Maar er kan wat problemen met de SPP-parser.Je zou om zeer kleine veranderingen.Dat is de reden waarom ik zou willen voorstellen lopen Spectre vanaf console.

Vamsi Mocherla wrote:

...........................................

Een andere manier is om HSPICE modellen te gebruiken en deze omzetten in Spectre.
Gebruik de volgende opdracht.

spp-convert-hspcompatible <hspice bestand> <spectre bestand>................................................... ...............

Ik probeerde het weg en het werkte, Ik typte:

spp-convert-hspcompatible <hspice_file> spectre_file.m

So I'll stick met deze nieuwe spook bestand het is veiliger.Thanks a lot for your help Vamsi Mocherla!

Nou, ik weet het niet een manier om Spectre modellen om te zetten naar modellen SPICE.Maar als je wat tijd hebt, kunt u handmatig bewerken, want als je LEVEL 49 gebruikt, kunt u gewoon zien dat er alleen een verandering in de eerste paar lijnen voor elk model.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back