Foundries (standaard cel)?

M

Mike_D

Guest
Does anyone know what wat gieterijen zijn nog steeds gevestigd in de VS?Ik vond een paar, zoals Honeywell, dat zijn, maar ze waren allemaal een rad-hard, dat is overkill voor dit ontwerp.Er zijn echter geen details van het ontwerp kan worden uitgevoerd.

Bedankt,
Mike

Ik heb gehoord over gieterijen voor samengestelde halfgeleiders in NC gebied.Ik weet dat Cree heeft een gieterij, niet zeker van RFMD uit hetzelfde gebied.Niet voor standaard cel wel.

Chartered en IBM gebruik maken van hetzelfde proces, maar ja, Chartered is buiten de
VS en goedkoper.
Sommige anderen:
LSI
Freescale
TI
AMI
Atmel
Areoflex
Cypress
Lattice
Actel
Als ik denk aan meer, I'll post.

De grootste en meest mainstream
Amerikaanse gieterijen zijn reeds genoemd.Er zijn een paar andere niche / specialiteit handelaar gieterijen kan ik denken van:

Jazz Semiconductor (Irvine, Californië)
Lucent?(lange tijd geleden, toen ze nog deel van AT & T?)

Waarom doet zij moeten in de VS?
Chip kan worden ontworpen overal en verzonden naar je.Ook sommige van de gieterijen vermeld zijn redelijk low-tech voor
de huidige normen ...

Wat wil je geometrie 0,18 / 0,13 / 0,09 .....?

Thinkie, sommige militaire en ruimtevaart klanten eisen dat de modellen worden alleen verzonden naar "vertrouwde" gieterijen.

gliss schreef:

Chartered en IBM gebruik maken van hetzelfde proces, maar ja, Chartered is buiten de VS en goedkoper.

Sommige anderen:

LSI

Freescale

TI

AMI

Atmel

Areoflex

Cypress

Lattice

Actel

Als ik denk aan meer, I'll post.

Intel fabs zijn voor Intel modellen alleen.Ze doen geen fab diensten aan klanten.Toegevoegd na 4 minuten:deh_fuhrer schreef:

Freescale is nu fabless ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back