elektron lading

S

StOnEd2DeAtH

Guest
Om u allen daar,

Is er een mogelijkheid dat een elektron heeft een positieve lading.Een van mijn professor zegt dat het is ontdekt dat het mogelijk is.Is het waar?

i don't think so .... gaten alleen met positieve lading .. plz rechtvaardigen ur antwoord met uitleg ... inderdaad zeer interessant ur antwoord ....

wat wij noemen "positieve" en "negatieve" lading is slechts een veronderstelling en vanuit dat opzicht kunnen we zeggen dat een elektron een "positieve" lading, dit niet verkeerd als we van mening dat dit verschil maakten we in onze andere berekeningen.maar je zeggen dat mijn proffessor zei dus ...en ik denk dat prof..zei iets anders .....of wat hij zegt is zeer interessant ....

Eigenlijk is er een positron [e ] dat heeft positieve lading.De positieve of negatieve waarde van de lading is slechts een asumption.Hoe ooit, in de natuur is er altijd evenwicht.Net als donker en licht.Dus er is ook een positron [e ].Als wij het elektron en positron combineren zal er een Bunce van de vrijgekomen energie en de twee zullen verdwijnen.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back