Een simpele maar belangrijke vraag ~

J

joehwang

Guest
Hoi,

Ik heb een zeer fundamentele vraag, kan iemand me helpen om te controleren of het antwoord?

Ik heb gecontroleerd enkele nuttige handboeken (EX: Razavi), maar ik voel me nog steeds niet genoeg.
1.wat is de definitie, de voor "kleine signaal"
2.Wat is het voordeel voor het gebruik van de kleine signaal analyse?Is er een voorwaarde voor het gebruik van de kleine signaal analyse?
3.Hoe klein het signaal kunnen noemen "kleine signaal"?Is er een definitie voor de boundaay?

bedankt!

"klein signaal" is iets dat klein genoeg is om het circuit te lineair gedragen.Hoe klein dat is hangt af van hoe uw systeem lineair is.Als u een niet-lineaire systeem hebt (zoals een diode - exp (-V/vd)), moet u overwegen spanningen veel kleiner dan wanneer je een zeer lineair systeem had (bv een weerstand).

Een gemeenschappelijk vuistregel voor vierkante wet MOSFETs is ervoor te zorgen dat uw input voltage is veel minder dan 2 (VGS-VT).

Kleine signaal is dat het niveau van het signaal dat niet van invloed op het vooroordeel toestand van ur versterker.Dus het voordeel is u hoeft niet te controleren of de toestand van de MOSFET (Lin, za, enz.) voor elke input en dus net gaan met de AC-signaal (DC Grnd bronnen)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back