Een fout tijdens het branden HEX bestand naar AT89c51

Z

zeester

Guest
Ik krijg een fout tijdens het branden van mijn programma te AT89c51.

" hexadecimal .

Fout is dat het niet kan schrijven op het adres "2D0"
hexadecimaal.Kan iemand mij vertellen waarom is het niet schrijven op dit adres.Zijn er specifieke adressen in 4k code ruimte waar we niet kunnen schrijven?

zeester schreef:

Zijn er specifieke adressen in 4k code ruimte waar we niet kunnen schrijven?

Misschien een triviale vraag, maar heb je gewist voordat de chip te schrijven in het?

wek

Controleer uw programma sinds de 8051 assembler nooit controleren programma over schoot vindt u dat twee instructie op dezelfde locatie gebruikt dus de eerste nemen de locatie en wanneer de andere proberen te zijn op dezelfde locatie geven de fout had ik hetzelfde probleem een tijdje geleden dus check de lijst bestand
Succes

mmohamed15 wrote:

Controleer uw programma sinds de 8051 assembler nooit controleren programma over schoot vindt u dat twee instructie dezelfde locatie gebruikt

het Keil linker mijn vriend en het heeft geen IO Ik denk niet dat het dom ZIJN VRIJ

Ik denk niet dat hier (ik bedoel deze draad) is de ideale plek om dit te blijven beweren, maar dat is een slechte reclame voor Keil product.

Wil je zeggen dat BL51 niet de waarschuwing L5 verhoogd.Als de lijst niet wat je gedaan hebt gecontroleerd?het bestand met de "map" extensie?

mmohamed15 wrote:

vindt u dat twee instructie op dezelfde locatie gebruikt dus de eerste nemen de locatie en wanneer de andere proberen te zijn op dezelfde locatie geven de fout

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back