EDA op Linux is snel dan winXP?

persoonlijk gebruik ik Windows XP Professional en SuSE Linux 9.1 Professional ona dual-boot machine en ik moet zeggen dat Windows lijkt te zijn dat alleen veel sneller, bij het vergelijken van KDE het bureaublad van Windows op het gebied van resizing en bewegende items windows lijkt te zijn responsiever.Nu moet ik toegeven dat mij dont zijn nvidia drivers nog niet geïnstalleerd op suse (probleem met online update, alles geïnstalleerd, maar de stuurprogramma's), die niet moet maken een enorm verschil.ook ik moet toevoegen dat ook het starten van toepassingen langzamer is dan in Linux.Ook het installeren van applicaties is een stuk makkelijker, zo is maatwerk, ...dont get me niet verkeerd ik ben een grote fan van Linux, maar het is gewoon niet op het niveau van de ramen nog in termen van gebruikersvriendelijkheid

Het belangrijkste punt is dat er zo veel krachtige instrumenten onder Unix / Linux die kunnen verbeteren uw werk efficiëntie veel.Ook de meeste van de tijd, je bent niet runing een enkele opdracht.

Ik voel me niet alleen de snelheid en is Nore stalbe ...
Debussy is een goed voorbeeld ...

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back