drukopneemelementen circuit

J

Jianwei

Guest
Ik ben momenteel bezig met een project, maar ik ben vast te leggen.

Mijn project is bezig met een mond druk route die we nodig hebben voor het opsporen van mond druk.Wat voor soort of type mond druksensor moet ik gebruiken voor mijn route?Heeft iemand van jullie heeft schakelingen / schema's te voet druk circuits?

Ik ben vast in wat zijn sommige van de componenten die nodig is in een voet druk circuit.Momenteel ben ik iets te doen als een biomedische mond drukopneemelementen.

Waarbij ik nodig voor het bouwen van een circuit, met gebruikmaking van het recht presure sensor, om zin de druk die de voet op.Misschien 6 voet bal regio's?
Jianwei is offlineIk hoop dat er iemand hier die kan helpen.
Bedankt.

Misschien kunt u gebruik maken van deze sensor:
http://www.farnell.com/datasheets/81206.pdf

Ik besloot om een FSR sensor.

Maar hoe ga ik over het ontwerp van het circuit?

Ik ben nieuw in het thats waarom moet heel wat helpen hier

Door FSR je mooi veel betekenen weerstand verandert de waarde proportionaly aan de toegepaste kracht.
Dus als u een huidige bron verzenden van de huidige naar de sensor die u genereert een spanning, dan kun je het meten van de spanning bij sommige DAC.All you need is aa spanning referentie voor DAC en je bent klaar.
Dan heb je digitale waarde van de spanning en u kunt vertalen naar de werking.

Zal maken van een voltmeter helpt in mijn algemene circuit?

Mijn "voltagemeter" is om te zien hoeveel kracht en de druk die de voet op de sensor."hoger de spanning, hoger de druk / kracht"

* Vraag:
Hoe vertaal ik de digitale waarde van de spanning te dwingen?

voltagemeter zal hetzelfde doen als digitale waarde van ADC (zowel maatregel voltege over deze sensor)
In beide gevallen moet je converteren of andere manier de gemeten waarde voor de kracht die op de sensor.
Van spec van de sensor weet je de waarde van de weerstand met 0 en de maximale kracht.Ook u zou kunnen krijgen curve in de notitie - vanaf daar je herberekenen aan spanning.
In het ergste geval moet u gebruik gewichten te karakteriseren is.

Hoe zet ik de waarden en elkaar te worden kPa of in termen van kracht?

Is er een manier om te zetten door middel van de bouw van schakelingen en elkaar op de 7-segment?

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back