driver voor MOSFET in omvormer

J

jgx

Guest
hi Ik heb een twee bestuurders voor 4 MOSFET in een toepassing over motorische controle eenfasig, ik denk dat gebruikt pulsgeneratoren transfomer of bouwen van een puls transformator.

fpwm = 36khz
MOSFET = irfp460, VG = -20 VDC, piekstroom gate 3A
en daar is mijn route (ik denk dat het goed)

kunt u kunt u me helpen?
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Probeer Maxim-IC.
Zij hebben een keuze van de MOSFET chauffeurs, bijvoorbeeld MAX4420 ..
http://www.maxim-ic.com/quick_view2.cfm/qv_pk/1486
en je kunt proberen om hen gratis monsters ..

Er is alos interessante MOSFET bestuurders door Texas Instruments als TPS2829.Gratis monster snel ontvangen, productie status duidelijk.Succes.

voor mij, je gehecht omvormer schematische niet werken.de foto was alles zwart.

anyway, je hebt een puls transformator?waarschijnlijk niet een goede zaak is om te gebruiken voor motor-controle, omdat de meeste motor control toepassingen vereisen variabel recht cyclus, van 0% helemaal naar 100%.je niet echt dat met een puls transformator.

andere opties zoals IRF2100 of wat dan ook zijn leuk (nou ja, heel leuk), maar ook duurder.Ik denk $ 10USD elk.ach, dat
is meer dan de volledige kosten delen dan sommige 100W omvormers ik heb gebouwd in het verleden (met koeling & batterij levering).

als het gaat om het hek rijdt, ik denk dat een chip oplossingen zijn leuk (zie texas instrument TD351) indien u de bouw van kleine productie-lijn (dat wil zeggen minder dan 1000 eenheden).maar voor iets meer dan die hoeveelheid moet u echt dat uw strategie.zelfs 1 cent verschil kan maken als je de opbouw van een miljoen stuks.

voor hek drives van significante macht,
net als meer dan 1kW, moet u aandacht aan uw lay-out.parasitaire capaciteit & inductantie zal je vermoorden.Nou ja, niet letterlijk (hopelijk), maar kan ervoor zorgen dat uw route echt onzin echt snel.

Mr.Cool

Hi all

Mijn enige fase omvormer is:

Steenbolk: 850 W
VDC: 170
IDC: 5
f :0-150 Hz

Het mogelijk uit te voeren zonder irf21xx en andere stations?
Zoals ik kan ontwerpen vier bestuurders voor het?
please help me!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back