Dringend hulp nodig voor code

J

Juliana

Guest
Hoi.

Ik ben nieuw in de communicatie gebied ....Ik heb een taak om een code in MATLAB.Ik heb het schrijven van een code voor de eerste naar de moduleren een sorce n vervolgens via kanaal,
Ik heb het te doen voor 4 constellatie punten dwzbron ---> modulatie ----> kanaal.maar ik heb geen idee hoe ver ....
kindly help me out

Thanks in advance

Ik denk dat je het hier over QPSK modulatie.

Misschien vindt u zo veel codes avilable op netto.Probeer Google.Zo niet dan antwoord, ik zal proberen voor je.

Hi amitdegada,
thanks for ur antwoord ....eigenlijk heb ik veel codes voor QPSK maar ik moet code voor hele blok hieronder gegeven

bron ---> modulatie ----> kanaal.

Wilt u meer duidelijkheid over je blokken?Ik bedoel welke bron codering moet je doen, die tyoe als kanaalcodering?

Hoe zit chaanel?

Als u Matlab geïnstalleerd op uw computer dan kunt u de hulp van de mededeling gereedschapskist.U krijgt de Matlab-code.Door de manier als je 'gegeven' deze opdracht, moet u waarschijnlijk lossen het zelf

Als u huicheltaal vinden de hulp kijk dan voor de volgende Matlab commando's (ik geef je een hint, maar wont schrijft de code voor u)

randint

pskmod

scatterplot

awgn

scatterplot

pskdemod

biterr

Dus, misschien voor het model dat u krijgen kunt u de laatste twee commando's (heb je alleen de zender en de zender en niet de ontvanger)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back