drie fase spanning

ianp het circuit van piek detector die u voorgesteld, is het geven van verkeerde spanning (bijna het dubbele) op 150Hz ac sinus ingang signal.please laat me weten hoe het te corrigeren.

Quote:

Ianp, is de piek detector circuit geweldig.
It's working out damn perfect, hoewel ik ben OP07 gebruik in plaats van LM353 (het is niet beschikbaar in mijn gebied).

in plaats van voeding spanning rechtstreeks van de macht line, m voeding spanning naar het door een UPS-eenheid.een kant en klaar voltmeter en een multimeter beide tonen 203 Volt AC, maar dit circuit toont 436 volts.my advertentie en de microcontroller sectie is perfect en spanningsdeler sectie is ook perfect, maar piek detectorcircuit toont fout op de uitgang.i sholud worden steeds spanning rond 1.1volts DC bij piek detector output, maar nu zijn tonen iets rond 2.08 volt DC.Ik denk dat de UPS-eenheid isnt het verstrekken van volledige sinus en dat ook niet op 50 Hz.Hoe kan ik deze piek detector een gegeneraliseerd een.

sorry weer voor u storend.Ik probeerde het veranderen van de waarden van de condensator en weerstand en zelfs de opamp die u gezegd, maar nog steeds niet gedaan ...

Probeer piek detector test met DC spanning <-> piek spanning ..
Solliciteer 0-5Vdc om input (pin3) en u moet lezen dezelfde dc spanning op de uitgang (pin7) ..

Groeten,
IanP

Eigenlijk Ianp wat ik heb gevonden is de schakeling werkt prima voor sinus, maar als de golfvorm verandert de waarde disturbs.How kan ik een gegeneraliseerd een?is er een circuit dat kan me een DC RMS spanning propotional naar AC ingangsspanning in plaats van piek-detector (die geeft me ac piekniveau dc gelijke spanning uitgang)?

Bedankt.

Er zijn speciale ICs die converteren RMS to DC ..
Een van hen is de LTC1966 (http://www.linear.com/pc/downloadDocument.do?navId=H0, C1, C1154, C1086, D4563) ..
Misschien moet je gaan op die manier ..

Groeten,
IanP

Bedankt voor de beantwoording Ianp tot nu.Ik was bijna klaar met mijn project, toen ik werd gevraagd voor 3-fase 3-draads input.Ik denk dat wat ik heb ontworpen is een 3-fase 4-draads systeem.Ik ben gevraagd Hoe zal het systeem werken in een 3-fase 3-draads situatie oorzaak van fase naar fase meten we gedaan hebben de formule techniek (((Va Vb) / 2) * √ 3) en niet de hardware weg.

Kunt u mij alstublieft gids Wat moet ik doen om het systeem beide geschikt voor 3-fase 4-draads en 3-fase 3-draads te maken.

Thanks a lot.

In de 3-draads configuratie (delta) kunt u kunstmatig creëren neutraal door het aansluiten van drie weerstanden in een ster configutation - het middelpunt zal zijn nieuwe N (eutral), die voor de meting doeleinden kan worden gebruikt in soortgelijke wijze als de draad weer op 3-systeem met pahase Neutral ..

Groeten,
IanP
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

bedankt.dat is een briljant idee.Ik zal vandaag uit te proberen voor hetzelfde.voor mijn systeem, dat is het meten 0-1000 volt, denk ik drie weerstanden elk van 10kohm zal doen.toch?

Ik vond deze link kan het helpen een of andere manier aan de waarden van de drie weerstanden beslissen.
http://www.play-hookey.com/dc_theory/deriving_delta_y_conversions.html

10k kan worden voor kleine als je moet oppassen voor de warmte die bij hen ..
In dit geval kunt u overwegen twee sets van weerstanden: een, voor spanningen onder 100V, en in dit geval 10kΩ/2W zal waarschijnlijk de juiste keuze, en de tweede set voor spanningen> 100V -> 100 k of zoiets ..

Groeten,
IanP

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back