E
eltonjohn
Guest
Ik heb onlangs interesse in een nieuwe lijn van producten door NVIDIA. Die massaal parallelle floating point processor. Deze CPU's met 240 cores draait op 1,3 GHz in staat zijn een teraflop. Dit is echt extraordinnary!. Dit bedrag van de berekening kan eenvoudig harnas met een programmeer-model genaamd CUDA worden. Dit is in feite een multithread-API die kan worden gekoppeld aan een C / C + + gastheer compiler, zoals Visual C + + of een gnoe. Ik heb besteld een bord, maar het product is in zulke grote demmand dat ik niet mijn kaart te krijgen tot Agost of waarschijnlijk later. Dit product kan ook worden gekoppeld aan een MATLAB zelfs matematica. Mijn interesse is DSP doet mee. En als dit soort van oplossing benutten van de hoeveelheid mogelijke berekening. Dit kan perfect gebruikt worden om FPGA's te vervangen. De enige programmering is vereist abstractie model is threads in een goed begrepen C-omgeving. Dit is veel eenvoudiger dan complex parallel en de timing matching eisen van de FPGA eisen. Ook de prijs is veel, zo veel goedkoper dat gelijksoortige FPGA plataform. En alsjeblieft DONT. Denk zelfs in het te vergelijken met tradictional floating point DSP. Deze nieuwe vorm van technologie kan een nieuwe richting in INTENSIVE NUMERIC BEREKENING laat ik de link naar die producten hier! http://www.nvidia.com/object/product_tesla_c1060_us.html