Diode - ADS

B

bibijons

Guest
he,

Ik wil met het Ansoft Ontwerp SV - Simulator een verzwakker met een PIN-diode.
Ik heb moeite om de gegevens importeren ...

De site biedt Infineon Spice-modellen, maar ik weet niet hoe we het TXT-bestand omgezet in N-Port of Diode - Model.

Zijn belangrijk voor mij om een s2p bestand want ik moet twee poorten, een gewenste diode is de BAT64, kan iemand mij advies, hoe u het bestand in het ADS-project.

alleen in geval de link:
http://www.infineon.com/cgi-bin/ifx/portal/ep/programView.do?channelId=-77767&programId=44249&programPage =% 2Fep% 2Fprogram% 2Fdocument.jsp & pageTypeId = 17099

tnx voor hulp

Plaats een diode model op de pagina, wijzig de parameters zoals "Is, Bc ..."volgens het model specerijgewassen bestand van Infineon,
de naam van de diode met het model name.Then je kunt doen simulatie met de diodes.

Een parameter is simulatie kunt u de s2p gegevens.

Probeer het.

Ik was met behulp van het model - Diode en trad alle gegeven waarden.

maar er is nog een probleem dat ik geen verbinding kan maken van de diode aan de wilde circuit ...is dit niet mogelijk?

Moet ik kijken naar de Diode seperatly?

Hoe begin ik de simulatie van de gewenste PIN-Diode?Alle waarden zijn ingevoerd, maar wat ik moet doen?

Ik probeerde in een aparte Fiche alleen gebruik te maken van het model, maar dan analyseren is onmogelijk.Mijn probleem is dat het model heeft geen pinnen dus ik kan geen verbinding naar de rest van mijn circiut of zelfs de magnetron poort ernaast.

Ik dacht van het bewerken van het symbool, maar het werkte niet beide.

suggesties?

In het apart blad met de diode-model (alle mogelijke parameters ingeschakeld) en de diode je gewoon trekken, plaats twee poorten door te klikken op "invoegen poort" pictogram op de werkbalk.

Dan heb je de poorten te sluiten met andere route.

Kies het menu "View" -> "Create / View Schematisch symbool", een dialoog zou openen, kiest u OK
en selecteer vervolgens alle, verwijdert u het symbool op de plaat.

Vervolgens kiest u het menu "View" -> "Create / View Schematische weer terug te keren naar het blad vóór.

Nu kiest u het menu "File" -> ontwerp parameter Kies het symbool naam als "symbool Diode",
de naam van de diode in de "beschrijving" blok.

Slaan.

Nu heb je een symbool u created.It werd in het kader van het project die u gebruikt.

Op andere plaat, klik op de "display component bibliotheek lijst" icoon om het symbool uit, Het
is in het kader van het project die u hebt gemaakt.klik op het symbool naam (of misschien het schema naam van de diode) in het dialoogvenster keer, wordt dit weergegeven op het blad.

Probeer het.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back