Differential paar

S

safwatonline

Guest
is er een duidelijk voordeel van het gebruik van een differentiaal OTA boven het gebruik van pseudo-differentiaal structuur (twee single-ended OTAS) als ik zie dat de enige problemen zijn PSR en CMR?zijn ze de moeite waard, gezien het feit dat de complexiteit van de differentiële OTA (zoals nodig CMFB)?dus kunnen we niet willen overeenkomen met de twee SE OTAS niet genoeg om het verschil te merken?
Last edited by safwatonline op 16 april 2008 18:56, edited in totaal 1 keer

Dat is een goed punt.

Supply gevoeligheid die de toepassing van common mode afwijzing in de meeste OTA wordt ook bepaald door de uitgangstrap.Dus als de input stadium verliezen 6dB voltage bereik in vergelijking met bijvoorbeeld een pseudo-diff-fase van de algemene, om duidelijk te zijn, kan de relatieve afwijzing worden erger.De focus op de input afwijzing is historisch, omdat de meeste opamps high gain hebben zo inbreng stadium CMRR zaken.Maar OTA is een ander verhaal.
CMRR effects!

Om u een kleine hint; er drie
CMRR effecten!

1.Eenvoudige verhouding van GK-to-Diff versus CMD-to-CMD krijgen
2.Mismatch gebaseerd CMRR
3.Dynamische CMRR, als het signaal zou schommel is groot CMD-signaal paar in of gemengd

Pseudo diff pair kunnen geven hogere schommel voor ons als het niet de staart transistor te betrekken en besparen we meer dan een drive spanning daar!

Maar ik denk dat we moeten CMFB zelfs in de pseudo diff paar ..Ik gebruikte CMFB zelfs in de pseudo diff paar in mijn 2 fase OTA waar in eerste fase is een volledig gedifferentieerde en 2e fase is pseudo diff ..

Anyways CMR is een belangrijke factor voor het merendeel van de aanvragen en dus als we in een fase, dan is het beter gebruik te gaan voor volledig diff structuur, tenzij en totdat u zeker weet dat je niet hoeft common mode ruis in je signaal ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back