Differential matching

J

jongen

Guest
Hallo, ik heb een differentiële ingang (eigenlijk is het de inbreng van actieve mixer IC), gaven het differentieel S11.Hoe kan ik een wedstrijd die ingang?Ik hoef een transformator aan een einde, maar ik heb geen idee hoe de matching te doen.Ook een tutorial over dfferential inbreng zal zeer worden gewaardeerd.

Hoi,

Ik ben nog nooit betrokken geweest bij een differetial bijpassende maar ik verzameld wat papieren over het zoals het was een heel interessant gebied.De grotere toediening is in gemengde (analoog en digitaal) chips en sterk geïntegreerde hybride modules.Het probleem is dat de digitale schakelingen voor het milieu luidruchtige voor analoge onderdelen maken.De analoge Vervolgens wordt differentieel, zodat common mode, gevoelig voor lawaai, is suppresed.

Dit is niet wat u vraagt, dus hier is je papier.Hoop dat dit zal helpen.

flyhigh

Dank u, na het lezen van de application note dat ik weet hoe ik de bijpassende doen.Ik heb nog een litle vraag.wat is het verschil tussen het gebruik van een transformator met center tik en zonder center tik?Ik ken slechts een reden van het gebruik van een centrum tik transformator die wordt vertekenende open collector uitgang van het apparaat.Ortherwise, waarom sommige circuits het centrum tik aan de grond, ook wordt het gebruikt balun functie.

Meestal zijn de differentiële hulpmiddelen bijdragen aan het verminderen van gemeenschappelijke lawaai als vermeld en voor snelle pulsen.Men kan match tussen differentiële te defferential zoals beschreven in de krant of heeft een balun te gebruiken en vervolgens naar een enkele poort wedstrijd.Het centrum tape wordt gebruikt voor de DC terugkeer en om de vertual grond tussen het definiëren en - input poorten.Het is belangrijk voor DB diode mixers bijvoorbeeld.

Als ik een bijdrage kan toevoegen aan de discussie, zal ik u adviseren om niet te veel vertrouwen in ideale eigenschappen van baluns, vraag om hun s-parameters en de bijbehorende netwerk te controleren in een simulator voor de uit te voeren.
BR
Mazz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back