DFT vraag over ATPG

V

Vincent Girard

Guest
Hi guys,

Ik heb enkele vragen over ATPG met TetramaX,
Zoals u weet tijdens ATPG proces het hulpprogramma proberen te genereren patronen met behulp van alle
beschikbare scan-cellen in het ontwerp, maar laten we
de focus op wat er gebeurt tijdens de opname:

Als de gegevens die moeten worden opgevangen door een scan flop komt uit een andere scan-flop,
die werkt met een andere scan klok met potentiële scheef tussen de twee scan Flops
vervolgens deze gegevens wordt beschouwd als X door het hulpprogramma het voorkomen van eventuele timing probleem dat zou het patroon
falen tijdens de simulatie.

Is dat correct?Dan, zo ja, hoe wordt de combo logica die moeten worden nageleefd door middel van deze scan flop getest.

bedankt

In mijn opinie, durning het JKP, het instrument zal niet alleen automatisch optimaze de Q tot en met D-pad, maar ook het optimaliseren van de Q om SI pad, dus de scheef zal geen invloed hebben op de scan pad na timing optimalisatie.

Eigenlijk hangt dit af van de klok boom, als de tweede scan, klok rand komt na de eerste flop vangen zullen er geen probleem indien een vangst is gedaan.Maar de ATPG instrument niet over deze informatie, voor basiszaad scan ATPG instrument is alles te schakelen met een nul vertraging.

Wat vind u betekenen door optimalisatie?Betekent dit dat scannen invoegpositie tool kan het beheer van dit soort zaken?

Misschien iemand die heeft al te kampen met dit probleem Tetramax zou kunnen beantwoorden.

bedankt,

U praat over verschuiven of te vangen?

Vincent Girard schreef:

Hi guys,Ik heb enkele vragen over ATPG met TetramaX,

Zoals u weet tijdens ATPG proces het hulpprogramma proberen te genereren patronen met behulp van alle

beschikbare scan-cellen in het ontwerp, maar laten we de focus op wat er gebeurt tijdens de opname:Als de gegevens die moeten worden opgevangen door een scan flop komt uit een andere scan-flop,

die werkt met een andere scan klok met potentiële scheef tussen de twee scan Flops

vervolgens deze gegevens wordt beschouwd als X door het hulpprogramma het voorkomen van eventuele timing probleem dat zou het patroon

falen tijdens de simulatie.Is dat correct?
Dan, zo ja, hoe wordt de combo logica die moeten worden nageleefd door middel van deze scan flop getest.bedankt

Hi my friend,

Ik
heb het over de vangst.Ongeacht wat er gebeurt tijdens de shift.

De vraag is hoe combinatievormen logica wordt getest bij het hangt af van een flop die kunnen vastleggen van gegevens,
voortplant en tot een observatie punt dat is een andere scan flop?vriendelijke,

En deze twee FFS zijn in verschillende functionele klok domein?

Vincent Girard schreef:

Hi my friend,Ik heb het over de vangst.
Ongeacht wat er gebeurt tijdens de shift.De vraag is hoe combinatievormen logica wordt getest bij het hangt af van een flop die kunnen vastleggen van gegevens,

voortplant en tot een observatie punt dat is een andere scan flop?vriendelijke,

Hi wizard

Yep!That's it!

De Flops zijn in twee verschillende klokken domeinen (het pad dat is gevangen kruisen twee klokken domeinen)Thx voor het antwoord.

In de meeste gevallen, cross domain logica zijn weinig.Dus de dekking verlies is weinig.

Weet u zeker dat X zal worden gevangen?Ik denk het niet.Ik denk dat zolang u vertellen het instrument dat
de valse pad of mutli-fietspad zal het niet denk dat het X. De tool kan een fout maken, want er is geen timing info, maar er kunnen een aantal opties die u kunt afstemmen.Ik
ben niet zeker van.Kijk ook eens te proberen.Vincent Girard schreef:

Hi wizardYep!
That's it!De Flops zijn in twee verschillende klokken domeinen (het pad dat is gevangen kruisen twee klokken domeinen)Thx voor het antwoord.

Is het vast-te testen of op snelheid testen bent u het over?Als vastzit-ten, hoewel de Ffr behoren tot twee verschillende domeinen klok functioneel, tijdens het scannen zij krijgen dezelfde test klok (dezelfde klok gebruikt voor zowel verschuiving en vangen) Paden tussen deze twee domeinen klok niet worden behandeld als valse (X) door het gereedschap en een capture pols zal worden toegepast in beide domeinen tegelijkertijd waardoor de opsporing van stuck-at fouten in de 2 domeinen.U moet ervoor zorgen dat de testclock evenwichtig is in deze 2 domeinen door STA.Sinds de testclock voor vastzit-ten is normaal gesproken van een trage frequentie, klok evenwichtssubsidie doorgaans niet moet worden een grote uitdaging.

-Divya

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back