Device or resource busy, cadans fout!

F

flamingo

Guest
Ik gebruik een netwerk omgeving simulatie,
wat betekent dat alle van de gebruiker bestanden bevinden zich in een fileserver, terwijl de cadans belangrijkste programma bevindt zich op een andere server.

Er is geen probleem als ik de simulatie eerst, maar toen ik de simulatie opnieuw icfb vertelt me "* fout * request.il asiiStart: fout in start-functie, verzoek ingetrokken (" DeleteFile "0 t nihil (" * fout * DeleteFile: device or resource busy "" / home/simulation/username/.../schematic/psf/.nfs0579700084d ")).

Het. Nfs-bestand kan niet worden verwijderd in de command line ook,
maar ook vertelt "niet kan verwijderen. Nfs ... dossier, Device or resource busy".En het bestand kan alleen worden verwijderd of verdwenen automatisch wanneer de icfb werd stilgelegd.Maar dit kan niet als een methode: cry:.

By the way, We veranderd in het netwerk modus niet zo lang geleden, en er waren geen vergelijkbare problemen voor wanneer we de simulatie op de lokale server, dat betekent dat de gebruiker bestanden en cadans belangrijkste programma liggen allemaal in een enkele server.

Wij hebben misschien zijn er enkele problemen met het configureren van het netwerk, zoals mount bestand.Als iemand encounted soortgelijke situatie, pls help me, thanks a lot!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back