DC Power - Hulp nodig met wiskunde te caculate de versterkers

M

MasterJohnson

Guest
Hallo iedereen

Ik moet weten als ik meer dan een elektronisch apparaat dat een 120VAC naar 12VDC gebruik op 1,5 ampère om het vermogen te nemen.Wat zou de wiskunde aan de benodigde versterkers caculate als ik 2 of meer apparaten aansluiten op een stroombron?

zo door te zeggen dat, als ik 3 apparaten op 1,5 ampère elk ik een 4,5 amp stroombron moet gebruiken?en gewoon verbranden iets op?

Je vergat te zeggen wat zijn de apparaten.

als ze gloeilampen dan hun huidige is 10 keer of meer als ze koel en zijn ingeschakeld.
Als ze dan hun huidige motoren is ook 10 keer of meer wanneer ze beginnen en wanneer ze zijn vastgelopen.

Het zijn kleine elektronische apparaten, zoals modems, routers en andere kleine elektronische printplaten

Voor de apparaten die u hebt genoemd, toe te voegen op zou zijn.Dus het antwoord van uw tweede vraag is ja.

Bedankt voor de hulp!
ok, als ik een 4,5 amp voeding voor het aandrijven van drie verschillende 1,5 amp apparaten ...wat zou er gebeuren als ik een bord of twee vervangen, zal de stroombron schade de resterende aangesloten besturen als je niet de extra kracht gebruiken?

Het hangt van de circuits, maar in het algemeen (en in jouw geval), nee.Het zal niet zorgen voor meer actuele, tenzij de belasting het vereist.

Die waarde (4.5A) is het maximale bedrag van de huidige de voeding kan leveren zonder een vermindering van de uitgangsspanning onder het gespecificeerde bereik.Het betekent niet dat het zal dwingen 4.5A elke lading aangesloten.

Bedankt voor al uw hulp!

Het eerste wat ik ooit herinner leren over elektronica, lijkt het beter als je de rook kunnen houden binnen al die koele kijken spul.

Thanks again!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back