CW Doppler Ultrasound Blood Flow Detector

W

will0707

Guest
Ik ben eigenlijk bezig met een Master in de Electronic Instrumentation Systems, mijn project is de volgende: CW Doppler Ultrasound Blood Flow Detector.

Ik heb een zeer interessante pdf over:
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Een ander interessant bestand is de volgende:
Sorry, maar je moet inloggen om deze gehechtheid

Een belangrijk onderdeel bij het ontwerp van een CW Doppler is het fantoom: het bloed na te bootsen.De twee volgende bestanden mogelijk te maken een fantoom:

Ik ben eigenlijk bezig met een project en ik ben een beetje vast!Als iemand informatie heeft over hoe u een CW Doppler geven me ik zal heel blij zijn design!
Het is dringend stoppen want ik moet mijn project afwerking voor de 15e september!

Ik dank u bij voorbaat!

hartelijk dank!Toegevoegd na 3 minuten:hallo!
in dit web, is er een echt goed boek over ultrosound. u kunt vinden over CW doppler in het door jezelf gemakkelijk. beste wensen ....

http://www.ultrasoundbook.com/

hallo ik zo ben geïnteresseerd in uw Proyect.Ik heb een zeer vergelijkbaar Proyect met de jouwe, maar in plaats van sensing menselijk bloed heb ik om te weten of een embryo van een kuiken in het ei in leven is.Ik probeer met IR maar ik denk dat met echografie beter zal zijn, Met th beat van de samall dier, zal ik in staat zijn om zijn hart verstand? En als ik het gebruik van echografieën 40kHz, zal volstaan alleen voor het zien van veranderingen in de hart van het embryo (ik wil alleen weten of het nog in leven is) Dank u zeer

Heb je ooit overwogen over PW doppler?
wat is het verschil over hen?

u kunt u me helpen mijn project is foetale doppler en iwant variabele sinus oscillator circuit van 1MHz tot 4MHz

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back