Confuse tussen Controller / Interface

M

mdpai

Guest
Hoi,
Ik denk dat ik de term module, controller en interface verwarren.Zijn deze drie hetzelfde?Kan iemand mij uitleggen als ze wat vrije tijd natuurlijk.

Ik heb een school project dat me moet USB-en Ethernet-poorten verbinden met de microcontroller.Er zijn sommige mensen verklaren me verschillende dingen en nu ben ik een beetje verloren.Btw, bedankt voor de uitleg.

Als ik een microcontroller hebben die zegt:
• Een USB 2.0 Full Speed (12 Mbits per seconde) Device Port
- On-chip transceiver, 1352-byte Configureerbare Geïntegreerde FIFOs
• Een Ethernet MAC 10/100 base-T
- Independent Media Interface (MII) of verlaagd Independent Media Interface (RMII)
- Geïntegreerde 28-byte FIFOs en Dedicated DMA-kanalen voor verzenden en ontvangenMoet ik nog steeds 2 Ethernet-interface en 2 USB-interface te kunnen om de componenten verbinding te maken met de microcontroller.

Bedankt

hoi,
een module is een apparaat dat is ontworpen voor gebruik op zijn eigen, met of zonder controller.vijand voorbeeld GPS enz.

een controller is een chip die werkt op basis van de code geschreven.

wanneer we het aansluiten van een module om een controller heet interface.

iemand Corrigeer mij als ik verkeerd ben.

groeten
kj

www.free8051projects.blogspot.com

Hi KJ
Ik denk dat uw module en controller begrip lijkt te zijn prima, als het gaat om interface kunt u het behandelen als een circuit dat zowel de module en controller.gebruik van de interface kan worden velen onder hen is een schakeling van domeinen voeding ( "module" kan werken op een voeding terwijl "verantwoordelijke" kan nodig zijn een andere voorziening domein).

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back