Chip-programmeur op de parallele poort onder win2000

L

lollobrigido

Guest
Ik heb om een systeem te maken om het programma chips in serie. Ik heb de software op de parallelle poort naar de uC programma rijden. Deze software draait onder win98 maar niet onder Win2000. De vraag is: is er een programma om het gebruik van sommige io poort openen naar een programma voor Win2000? thx Lollo

U kunt zoeken op google met trefwoord "winio" of "winio.lib" of sth. als dat. Er is een toolkit "WinIO" dat de parallelle poort toegang onder Win2000 kan doen. OPMERKING: 1. Alleen de beheerder kan toegang krijgen tot de parallelle poort met die WinIO pakket. 2. Alleen versie van uw C code werkt, Debug niet. Good luck!

Bijgevoegd vindt GiveIO incl. vinden. een kleine partij voor het starten van die driver. (Misschien is het pad moet worden aangepast ...). Ik gebruik die tool op de parallelle poort toegang onder Win2k met een oudere JTAG-software geschreven voor Win9x. Het werkt perfect (ook met de debug-versie):) Mik

h ** p: / / darkfader.net / toolbox / files / GIVEIO.zip h ** p: / / www.zillenbiller.de / Aircheck / giveio.zip h ** p: / / www.devrs.com / GBA / files / giveio.zip

Hoi, Als u code in Delphi of BCB u kunt speciale stuurprogramma gebruiken zoals willem gebruikt. Probeer bij het programmeren willem de software van kijken naar www.willem.org Analyzer.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back