Chinese taal is moeilijk te leren, maar Chinezen

i guess Chinees zou heel interessant zijn om te leren
want het bestaat uit kleine foto's en het zou zo leuk zijn om ze te bestuderen
het is zo ver van mijn moedertaal is Arabisch die ...
maar ik zou graag willen beginnen met het leren van het
na alllll .... bijna 1 / 6 van de wereldbevolking is Chinees

Het is moeilijk om Chinees te leren, maar ik zal zeggen, nadat ik 9 jaar doorbrengen Chinees te leren, vind ik het zeer de moeite waard.

i guess Chinees is een of andere manier niet wereldwijd verspreid veroorzaken wordt alleen gebruikt in China

[bewerkt door moderator]

sites voor het leren van Chinees zal worden gewaardeerd :)

bedankt,
Salma:)

jumono2002 wrote:

Het is moeilijk om Chinees te leren, maar ik zal zeggen, nadat ik 9 jaar doorbrengen Chinees te leren, vind ik het zeer de moeite waard.

Engels is makkelijk te leren, maar moeilijk te beheersen; Chinees is moeilijk te leren, maar makkelijk te beheersen.
Ik denk dat dit woord juist is.

LAOCAI wrote:

Ik denk dat Chinees is makkelijk, Engels is moeilijk

Ik ben het oneens, leren gesproken Chinees is zeer eenvoudig.Ik heb in China voor 2 maanden en nu kan ik communiceren met Chinese mensen vloeiend.

Een belangrijke factor voor dit te doen is het vinden van een manier om chinees gesproken taal te leren effectief.Ik heb gebruik gemaakt van de (Pimsuler) Mandarine Chinese serie.it's great.slechts 3-4 dagen en ik was in staat om een volledige zin op basis van de communicatie met Chinese mensen hebben.

Te zijn of niet te worden ....Just remember this anstead van te zeggen (ik kan niet).

Hoop nuttig te zijn.

Probeer te leren Pools, bedoel ik niet alleen grammatica woordenschat.En je zult zien hoe het moeilijk is!

Pools EDA site: http://www.elektroda.pl/

er is geen kwaad in het leren van iets nieuws, zodat degenen die dont know chinees moeten proberen om het te leren en ik stel u guys moet ook leren Sanskriet

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back