CDMA project op FPGA

H

han00oo

Guest
project on FPGA
boards the design is from A-to-Z DIGITAL
even the summation process
if any1 interested i can give a hand...,

hi every1
Ik ben net klaar CDMA
project op FPGA
boards het ontwerp van A-tot-Z DIGITAL
zelfs de sommatieregel proces
als any1 belanghebbende Ik kan een handje ...
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

We zijn blij om te weten van de voltooiing van uw project op CDMA.Ik heb zojuist het voorstel ingediend over hetzelfde onderwerp zo zou u ons advies voor de procedure op het project en enkele details van de jouwe.
thanks ..

Citaat:

Kunt u ons advies voor de procedure van het project

han00oo, ik zag het blokschema van uw systeem.Kunt u stuurt u het diagram interms van logische poorten?
Je zei dat "zelfs in sommatieregel DIGITAL", heeft u gebruikt XOR gate of OR gate voor dat doel?

groeten
M

Citaat:

Je zei dat "zelfs in sommatieregel DIGITAL", heeft u gebruikt XOR gate of OR gate voor dat doel?

hi voor any1 willen leren over CDMA hier agood PDF-boek te beginnen
is het de meest interessante boek
dat ik ooit
heb gevonden met betrekking tot CDMA kunt u downloaden via deze link

h ** p: / / www.edaboard.com/viewtopic.php?p=651960 # 651960

"Hoe CDMA werken":

Basic Principles CDMA
Codering
Vooruit en achteruit kanalen
CDMA operationele details
Multiplexing, vooruit en achteruit Power Control
CDMA Handset Architectuur
CDMA Handoffs
CDMA Netwerk Architectuur
CDMA Berichten en Call Flow
Optionele onderwerpen
Draadloos Multiple Access Technologies
Overzicht van de huidige technologieën
Capaciteit; CDMA Overlays, Spectrum Clearing

han00oo, annuleerteken u zenden mij alle documenten met betrekking tot uw net-project?Ook ik ben met een soortgelijk project.
Bedankt
M

hier ben je beginnen detachering meer informatie over mijn project voor any1 geïnteresseerd in CDMA

Deel 1: Inleiding tot: Spread spectrum, FPGA Spartan-3 & VHDL&
Ik zal blijven volgende delen in de volgende posten-isa -
Laatst gewijzigd door han00oo op 03 november 2006 20:29; bewerkt 1 keer in totaal

Deel 2 Tx

Laatst gewijzigd door han00oo op 03 november 2006 20:29; bewerkt 1 keer in totaal

voor meer informatie over de sommatieregel proces bezoek
ftopic180923.html

HanOOoo, de materialen die door u zijn uiterst nuttig voor me, alsjeblieft na de overige materialen als goed!

Groeten
M

HanOOoo, kan je geef de details van hoe de koppeling is gemaakt tussen de zender en de ontvanger?

Groeten,
gelijkrichter.

Citaat:

Kunt u de details van hoe de koppeling is gemaakt tussen de zender en de ontvanger?

hanOOoo, heb je de spread spectrum gebruik van spectrum-analyser?Als je gedaan hebt kan je achteraf de foto's of gegevens met betrekking tot dat.

Groeten
M

elk blok in de geüploade bestanden gevolgd door simulatie voor, maar dit is van Modelsim in FPGApro instrument niet gebruikt spectrum-analyser

Zou u na het resterende deel van uw project?

bedankt,
gelijkrichter

hier
is het laatste deel ik hoop dat dit zal u helpen
en indien any1 moet gewoon meer informatie vragen
Groeten,

Hany HamedRx

Laatst gewijzigd door han00oo op 03 november 2006 20:30; bewerkt 1 keer in totaal

hanOOoo, heb je gezicht een "synchronisatie" problemen tijdens uw project.Bijvoorbeeld, de aanpassing van de data bit met PN-code breedte?

M

hanOOoo, Ik heb hulp nodig op de uitvoering van de "integratie" eenheid in VHDL.Kan u mij enkele tips.

M

magnetra schreef:

hanOOoo, Ik heb hulp nodig op de uitvoering van de "integratie" eenheid in VHDL.
Kan u mij enkele tips.M

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back