S
sherry20
Guest
Ik finshed de schema's en de proefbank,
die beide worden opgeslagen en hebben geen fout.Wanneer ik naar AE -> simulatie -> Uitvoeren, ik heb het een fout in de icfb venster:
Het controleerde de netlist bestanden en begon de simulator, en er
is deze fout
"fouten die zich bij de simulatie. de simulator loopt log niet is gegenereerd. Mogelijke
oorzaak zou kunnen zijn een ongeldige opdrachtregel optie voor de versie van de simulator u
draait.kies Setup -> milieu en nagaan of de commando-regel optie gespecificeerd in
de userCmdLineOption gebied worden ondersteund voor de simulator.
Subsidiair voeren de simulator zelfstandig met behulp van de runSimulation bestand in de netlist
directory te weten wat de precieze oorzaak van de fout. "
Wanneer ik naar Setup -> Milieu-> userCmdLineOption, het
is er leeg.Ik
ben niet zeker of
Er moet iets zijn.
Als het
is niet duidelijk waar het probleem is, kan je laat me weten hoe het uitvoeren van de
"runsimulation" bestand alleen?Ik zag dat bestand in een map en kon ik dubbelklik erop om
draaien in de terminal, maar deze niet wordt weergegeven alles en ik denk in ieder geval zou ik draaien
via een aantal commando Cadence ...
Thanks a lot,
Sherry
die beide worden opgeslagen en hebben geen fout.Wanneer ik naar AE -> simulatie -> Uitvoeren, ik heb het een fout in de icfb venster:
Het controleerde de netlist bestanden en begon de simulator, en er
is deze fout
"fouten die zich bij de simulatie. de simulator loopt log niet is gegenereerd. Mogelijke
oorzaak zou kunnen zijn een ongeldige opdrachtregel optie voor de versie van de simulator u
draait.kies Setup -> milieu en nagaan of de commando-regel optie gespecificeerd in
de userCmdLineOption gebied worden ondersteund voor de simulator.
Subsidiair voeren de simulator zelfstandig met behulp van de runSimulation bestand in de netlist
directory te weten wat de precieze oorzaak van de fout. "
Wanneer ik naar Setup -> Milieu-> userCmdLineOption, het
is er leeg.Ik
ben niet zeker of
Er moet iets zijn.
Als het
is niet duidelijk waar het probleem is, kan je laat me weten hoe het uitvoeren van de
"runsimulation" bestand alleen?Ik zag dat bestand in een map en kon ik dubbelklik erop om
draaien in de terminal, maar deze niet wordt weergegeven alles en ik denk in ieder geval zou ik draaien
via een aantal commando Cadence ...
Thanks a lot,
Sherry