Bright LED

M

Makri

Guest
Hallo

Iedereen kan mij helpen om luminence vindt de Hoge LED voor het geven van een signaal over lange afstand (meer dan 1km).

ca. prijs ook

Makri

Hmm is het mogelijk om dit te doen met gewone LED's?Ik zou zeggen dat dit moet ten minste Laser.Ik denk dat laser module kan zijn als 4 tot 7 mW, zoals HLDPM12-655-3.

Mindaugasu
-----------------------
www.scienceprog.com

Makri,

probeer laser fakkel voor de overbrenging .. het is goedkoop .....anders te gebruiken RF een littlr expernsive maar goed bereik.

Vriend, LED is niet mogelijk) hebben lichtbundel (plek voor 1 km van communicatie op afstand.Mijn suggestie is Diode Laser met een minimaal vermogen van 8 MW.De omgevingsfactoren (dag, nacht, regen, zon ...) invloed hebben op de communicatie op afstand.

Hoi, Het is mogelijk ongeacht wat mensen je vertellen.Het Nederlandse tijdschrift Elektuur had een ontwerp in het verleden dat de gebruikte IR LED's en FM-modulatie t / m een afstand van 1 KM zij koplampen gebruikte auto thransmitter om de focus van de LED-verlichting voor en ontvangen!.Het is een heel lang geleden weet niet welk jaar!.

Maar het is waar wat de mensen misschien zeggen laser is goedkoper! ..

groet,

Paul.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back