breedbandige versterker

W

whitetear

Guest
Hoi,
Is er een methode om wideband amplifeirs bouwen?
Ik heb een cursus over dat project.

 
Smartfon, pendrive lub laptop odmówił posłuszeństwa? Straciłeś ważne dane, kontakty, filmy, zdjęcia? Jest sposób, by łatwo je odzyskać. Wystarczy jeden sprytny gadżet lub szybka i profesjonalna pomoc.

Read more...
 
U kunt proberen alle soorten van feedback,
bron degeneratie,
negatieve kapje
shunt piek, enz.

 
Wat is uw opamp parameters, zoals Gain, UGB?
Je kunt proberen met gevouwen cascode OTA.

 
hallo
kunt u lezen over het beperken van versterker,,, vrolijke Hooper versterker,,, kan je ze vinden in Razavi boek van optische communicatie ,,,,,, je kunt neutralisatie capacitances en inductieve piek ,,,,,, ik ken een vriend die bouwen van een beperking versterker opereren tot 3 GHz met 40 dB te krijgen met behulp van neutralisatie capaciteit en PDK UMC 0,18,,,, ook proberen vrolijke Hooper, maakt zij gebruik van feedback die verbreding van de bandbreedte

groeten

 
negatief cap is beter dan neutralisering in bandbreedte,
hoewel zij r enigszins vergelijkbaar.

 
De lage frequentie winst kan niet worden ontworpen om zeer hoog zijn.

 
Hi Huss,

Ik doe gegevens te beperken versterker ontwerp en trting om bandbreedte uit te breiden.
Ik probeerde neutralisatie cap, lijkt niet te helpen.Heeft u circuit van uw vriend configuratie, dus ik kan een idee krijgen?Appreciate it.

Groeten,

Wind

husseinadel wrote:

hallo

kunt u lezen over het beperken van versterker,,, vrolijke Hooper versterker,,, kan je ze vinden in Razavi boek van optische communicatie ,,,,,, je kunt neutralisatie capacitances en inductieve piek ,,,,,, ik ken een vriend die bouwen van een beperking versterker opereren tot 3 GHz met 40 dB te krijgen met behulp van neutralisatie capaciteit en PDK UMC 0,18,,,, ook proberen vrolijke Hooper, maakt zij gebruik van feedback die verbreding van de bandbreedtegroeten
 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top