beginner

D

deepu_ttc

Guest
hallo jongens ik ben nieuw voor VLSI maar ik weet verilog HDL maar ik heb nooit implemented.can iemand mij vertellen waar u moet beginnen en hoe om te beginnen met het leren van ASIC-ontwerp had ik een exp in embedded hardware ckt ontwerpen doet het helpt me bij het leren ASIC overal

- Pradeep --

Ga door Brown boek ......
gaan werken in labo ............... Brown bok heeft veel voorbeelden die r simpel ........
net leren verilog is niet genoeg ..... u moet verilog om te denken in termen van hardware ......... dus ik raad Brown boek .... haar Avil in edaboard

Andere boeken liever zijn samir palnitkar boek ..........

Digital Design by Moris Mano is goed boek.
en u kunt Xilinx ISE Webpack & modelsim aan uw programma's te simuleren.U kunt de programma's in chip met behulp van een programmeer kit

Wat is de volledige naam van bruine boek?
voor een beginner van ASIC, verilog is slechts een taal, basismodule en architectuur wellicht van groter belang.

Het is
Fundamentals of Digital Logic met Verilog Design door Stephen Brown, Zvonko Vranesic.
Het is een zeer goed boek dat digitaal ontwerp met veel voorbeelden uitgelegd.

Ook kunt u proberen Advanced Digital Design Met de Verilog HDL door Michael D Ciletti

die heel uitputtend is en zeer goed

Hoi,
kunt pic elk boek op verilog zoals palnitkar, Bhaskar.
U kunt deze hier te komen in edaboard.
bovendien i dont think ingebedde kennis zal u helpen.goed begrip van digitale ontwerp is vereist.

-Wat
-Manmohan

voor beginners, zowel digitaal ontwerp n CMOS-logica ontwerp r mag voor het begrijpen ontwerp stroom ..

U moet denken in termen van hardware elke keer ....
Dit moet helpen u in ur zeilen
groeten
Shiv

U moet de basisprincipes van digitale ontwerp-studie, met ingang van het aantal systemen, poorten, muxes, shift registers, decoders, enz. Je moet ook boolean theorie begrijpen, state machines, k-kaarten enz.
Dan kunt u naar het schrijven van VHDL / verilog codes.Als u een achtergrond van embedded systemen, dan moet je worden gebruikt voor het schrijven van software code.Hardware-code schrijven vergt heel anders denken.Dus wees bewust.
All the best!

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back