avanwaves linux versie?

J

Jiang

Guest
doet synospys hebben het plan avanwaves welke poorten naar Linux-versie?
does anyone krijgt alle informatie over dat?

excutable naam is: cscope
Het werkt prima onder RH Linux 8.0

Volledige ondersteuning voor Linux is vermeld in de release notes: http://www.ee.columbia.edu/ ~ kinget/EE3081_F02/documentation/release_note.pdf (Opmerking: oudere versie)

Hoewel ik gebruik CosmosScope op Linux-platform, Ik denk dat sommige kenmerken van CosmosScope zijn niet handig, niet als overlay functie van verschillende analoge golven en de meting in avanwaves.

Avanti (Synopsys) hebben twee andere soort golf tools: awaves en XP.Ik denk dat XP is eenvoudig te gebruiken ANF snel.waarom Synopsys niet vrijgeven de linux versie hechten met ster-simxt.

XP is beschikbaar op Linux, en er zijn geen awave op linux.

U kunt ook gebruik maken van nwave om de Ouput.
stabiel en snel.
Ik gebruik het voor een lange tijd ..
BR

jodenma schreef:

Waar vind ik XP voor linux te downloaden op WEB, TKS!

lassyy schreef:

Avanti (Synopsys) hebben twee andere soort golf tools: awaves en XP.
Ik denk dat XP is eenvoudig te gebruiken ANF snel.
waarom Synopsys niet vrijgeven de linux versie hechten met ster-simxt.

Ik herinner me dat @ vanwaves geen linux versie.Je moet gebruik C0sm0ssc0pe onder RH linux.

SpiceExplorer is zeer goos te lezen golven uit hspice, spook of vele gereedschappen.
Het heeft goede instrumenten voor de metingen.Ik geef de voorkeur aan awaves zowel op Windows of Linux!Het ondersteunt de 2 environnement en Solaris zijn.
Zeer goede instrumenten voor het analyseren van analoge golven (maar ook het lezen van digitale identiteitskaarten)!

treebear schreef:

Ik herinner me dat @ vanwaves geen linux versie.
Je moet gebruik C0sm0ssc0pe onder RH linux.

Raadpleeg de volgende website.zij hebben een uitstekende oplossing voor het oplossen van de golfvorm probleem.

http://www.sandwors.com

het product de naam spice_explorer

de url is fout!niet sandworks.com.geef de juiste URL, gelieve

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back