Audio in een bit

K

kkdelabaca

Guest
Hallo,

Ik moet digitaliseren van een audio-signaal en het doorgeven door een enkele kabel.In de ontvangende bestuur is het noodzakelijk om de digitaal naar analoog conversie.

Ze kunnen geven me ideeën om het signaal van audio te zenden in een enkele bit?
Het BW van de kabel zijn beperkt op 200kbit en het is belangrijk dat de elektronische componenten zijn van lage kosten

Thanks & Regards!

Een manier is om een ADC-converter gebruiken met de productie al in seriële formaat.Het bedrijf dat deze maakt zal ook een DAC met seriële input formaat.

Natuurlijk, denk ik in een modulatie sigma-delta.Maar, wat elektronische componenten shoud gebruiken?Specifiek van IC's, DSP's, FPGA's ,...?

RS232 op de draad.Zet het signaal naar digitaal en stuur het over de draad.Hoeveel bit wil je je audio-, indien zij is 16 bit dan kon je alleen maar 12.500 samples per seconde bij maximum dat niet goed is, tenzij dit is gewoon toespraak.Hoe is uw vaste specificatie?Elke digitale gegevens kunnen worden gebracht serieel.Als u wilt dat een bit conversie dan heb je een delta-sigma converter, maar dit is anders dan wat u verzendt via de seriële kabel.Wat doet de 1 bit betrekking?

Aparte A / D en D / A converters op de verzendende en ontvangende eindigt respectievelijk.

Probeer Analog Devices of Texas Instruments.

bimbla.

10 bits van de resolutie zijn voldoende.Deze resolutie maakt het mogelijk om monster bij 20kHz (Het BW van de kabel zijn ongeveer 200KB).
Als ik een sigma-delta modulatie, kan ik hier sneller.
Het probleem is dat ik niet van dat type converters weet A / D en D / AI moet gebruiken.Iemand kan aanbevelen sommige converters van lage kosten?

Regards!!

h ** p: / / www.ti.com/
h ** p: / / www.maxim-ic.com/index.cfm

Kijk onder audio waarschijnlijk op ti.Gegevens converters op de max. site.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back