Antenne design in Microstripes 7,0

K

krishna410

Guest
Hoi,
Het is een beetje gemakkelijk tot 7,0 antenne design structuren in Microstripes.het gemak van meshing en tijd die het duurt te simuleren is minder dan bij de HFSS.
Maar, de antenne ontwerp is alleen effectief als de structuur complex is dat niet.

kunt u meer informatie over geven en indien mogelijk microstripes7.0 zenden mij naar de s / w

Kunt u mij ook de s / w en informatie.
kjackhu (at) yahoo.com.tw

hi,
zijn niet gratis.maar kan krijgen van 'Flomerics bedrijf.
bezoek www.flomerics.com voor verdere details.
thnk uToegevoegd na 1 minuten:Ik werkte op deze microstripes 7.0 voor het ontwerpen van antennes microstrip ... zijn echt geweldig ..n Bovendien simuleert in minder tijd dan HFSS9.0

hi,

HFSS is een goede oplossing, maar MICROSTRIPES heeft een onbekende potentieel.
Het benadering met TLM (tijdsdomein) spped echt het verschil maken en de nauwkeurigheid (ik hou van hun aangrijpende benadering ook voor, wel slim!)

nodigen u uit om dit te proberen vs HFSS

AW

Ya HFSS juist is wanneer u weet dat de instellingen en doe de meshing
maar als u een eenvoudig ontwerp als een antenne voor microstrip WLAN of Wi-Fi als de structuur is eenvoudig u kunt kiezen microstripes moet het mogelijk worden eenvoudige meshing .. waar als HFSS Auto mazen van de eenvoudige structuur uniform en vanwege die u kunt vinden verschil in het centrum freq en bandbreedte

Is Microstripes 7 kan worden gebruikt voor het simuleren van phased array antenne microstrip?Ik heb belangstelling voor het gebruik van deze software.Kunt u mij vertellen iets over?Als u een handleiding, gids, of tips en trucs, zou de gebruiker u het delen met mij?Dank u.

microstripes misschien relatief sneller dan HFSS op bepaalde soorten van het ontwerp, maar is het ook per se zo accuraat?i'v alleen gebruikt HFSS dus ik wilde weten ..

Ik denk echt dat als ya rekening houden met de grote foto, niets verslaat HFSS ..

groet,
wiztronix

Ik ga ermee akkoord HFSS onovertroffen is ...maar als u het simuleren van een eenvoudige gestructureerde antennes of planaire antennes ..Microstripes 7.0 maakt snellere simuleren tijd met compromis van verschuiving in de centrale frequentie.

U kunt proberen dit s / w op <<www.flomerics.com>> en monster tutorials.

dank u

Microstripes meer flexibiliteit te geven en meer gebruikersvriendelijk de gebruiker nadat het al hangt af van de gebruiker hoe hij TLM design ongetwijfeld te wijten aan het gebruik van de solver is een snelle en nauwkeurige .. Ik had veel van hardware te vergelijken met het resultaat ..

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back