Ansoft - FDTD product?

S

svarun

Guest
Heeft Ansoft bieden een FDTD op basis van EM simulatie-tool?

een van de beste (misschien wel beste) FDTD codes worden CST producten, bijvoorbeeld CST magnetron Studi, een kijkje op te nemen: www.cst.com marti

Hi svarun er is iets roep TDR (Time Domain Reflectometry) kunt u gebruiken om het gedrag van uw apparaat te zien in de tijd PL

Ansoft EM simulatoren (HFSS, Maxwell) zijn gebaseerd op FEM of (Ontwerper / Ensemble) MoM. Groeten.

Kan iemand na een feedback over het product "Empire" van www.empire.de . Dit is een FDTD gebaseerd EM simulator en zij beweert te omgaan met een breed scala aan structures.We overweegt de aankoop van een FDTD op basis van EM simulatie package.Which naar uw mening is het beste? Alle antwoorden zijn van harte welkom. -Hartelijke groet-svarun

Empire - niet aan te raden ... Ook onvriendelijk en alleen trap benadering! KOOP MWS!

[/u] van www.empire.de . Dit is een FDTD gebaseerd EM simulator en het beweert te hanteren een brede waaier van structures.We overweegt de aankoop van een FDTD op basis van EM simulatie package.Which naar uw mening is het beste? Alle antwoorden zijn van harte welkom. -Hartelijke groet-svarun
zoals het was bewezen de beste methode voor het analyseren van Microstrip P @ tch Antennes is MoM methode, en de beste code hier is 1E3D, echter, ik (en een van mijn vrienden;)) C wordt gebruikt $ T Microwave Studio om een complexe fractale vorm van p @ tch antenne te analyseren, met een dikke luchtspleet en een soort van complexe voeding (L-vormig sonde) met beide codes (1E3D en MW $). De resultaten waren zeer goed overleg. C $ T $ MW heeft een zeer krachtige ingebouwde grafische interface op basis van mechanische modellering software (zoals de s0lidw0rks), een zeer goede automatische mesh-generator (met multi submesh), en nieuwe grenzen te en methoden (conforme). i strongely raden C $ T $ MW, zoals eirp deed. rgrds, marti

Hallo allemaal, Wij hebben gekocht een moment op basis van software - IE3D. We willen graag een FDTD gebaseerde software kopen als er een onderzoek gaande is in FDTD methode om bepaalde structuren in ons lab. Op welke techniek is C $ T-MWS op basis van on.I gehoord dat gebaseerd is op het FIT techniek (Finite Integration Technique). Is dat waar? Vriendelijk doen te verduidelijken. -Warme groet-svarun

[Quote = svarun] Hallo allemaal, Wij hebben gekocht een moment op basis van software - IE3D. We willen graag een FDTD gebaseerde software kopen als er een onderzoek gaande is in FDTD methode om bepaalde structuren in ons lab. Op welke techniek is C $ T-MWS op basis van on.I gehoord dat gebaseerd is op het FIT techniek (Finite Integration Technique). Is dat waar? Vriendelijk doen te verduidelijken. -Warm Regards-svarun [/quote] waarom u niet kopen xfdtd van www.remcom.com, i denk dat het zeer grote en actieve em simulator bu Ik denk dat het hogere prijs

[Quote = svarun] Hallo allemaal, Wij hebben gekocht een moment op basis van software - IE3D. We willen graag een FDTD gebaseerde software kopen als er een onderzoek gaande is in FDTD methode om bepaalde structuren in ons lab. Op welke techniek is C $ T-MWS op basis van on.I gehoord dat gebaseerd is op het FIT techniek (Finite Integration Technique). Is dat waar? Vriendelijk doen te verduidelijken. -Warm Regards-svarun [/quote] FIT en FDTD zijn zeer vergelijkbaar. Waar FDTD eindige verschillen met onderlinge aanpassing van de krullen van de differentiële vorm van Maxwell's vergelijkingen gebruikt, FIT benadert de integralen van de integrale vorm van Maxwell's vergelijkingen. Aangezien beide wordt uitgegaan van een lineaire veld tussen de punten, zijn ze meestal produceren dezelfde update vergelijkingen. Ze verschillen van mening over hoe ze te behandelen grenzen, de FIT voorstanders beweren dat FIT de grenzen verwerkt nauwkeuriger dan FDTD. (Ik heb nog nooit geschreven een FIT-code, zodat ik niet kan staven deze bewering.)

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back