AM / FM-Electronic Antenne??

A

Ahmed Osama

Guest
AM / FM-Electronic Antenne??tips over het ontwerp van het patch-antenne in een dergelijke antenne

i mean patch-antenne voor zulke lage freq.AM / FM??tips voor dat

SPECIFICATIES:
Nominale Supply Voltage: 12 VDC
Operating Voltage Range: 9 tot 16 VDC
Supply Current: 20 mA Max.@ 14V
Sound Level: 92 dB (A) A4 dB (A) @ 120 cm

AM Gain: 12 dB Min. ---------------->>FM-Gain: 6 dB Min. ---------------->> Hoe het komt AM Gain> FM een

Output Capaciteit: 95 pF ± 10%
Bedrijfstemperatuur: -20 tot 70 0C
Relatieve vochtigheid: 95%
Afmetingen: 362 (L) x20 (H) x19 (W) mm
Gewicht: 80 gramDIT IS EEN ECHTE PRODUCT:http://www.era-electronic.com/ean101.htm

thx all

dag
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

hoi,
Ik denk niet dat je kunt deze specificaties met patch antenne bereiken, omdat hun straling rendement is zeer laag.
En ook, op die frequentie zou het enorm!

Ik zou proberen dipolen en yagi antennes niet.
groeten

dch316 schreef:

hoi,

Ik denk niet dat je kunt deze specificaties met patch antenne bereiken, omdat hun straling rendement is zeer laag.

En ook, op die frequentie zou het enorm!Ik zou proberen dipolen en yagi antennes niet.

groeten

Een resonante antenne voor de AM-band zal zijn van tientallen meters tot meer dan 100 meter lang.
Mijn mening is dat het snoer in de afbeelding wordt gebruikt voor de transformatie alleen en maakt verbinding met een bijpassende circuit Versterker (s).

Lieve Ahmed,

Ik denk dat ik in het bezit van de antenne die u beschrijft.Het is eigenlijk een kronkelde striplijn gedrukt op een substraat.(Iets wat lijkt op een kronkelde dipool - Ik zal niet zeggen dat het een patch) Er zijn een aantal metalen randen aan het eind dat ik nog geen ideaal waarvoor wordt het gebruikt.De actieve krijgen waarschijnlijk met AMPLIFER.De zwarte behuizing herbergt de versterker en een aantal tuning circuits.Het is ok werkt als een basis-antenne, maar het is niet briljant als de prestaties en hangt sterk af van waar je het op de voorruit.

Element7k
Last edited by Element7k op 29 Sep 2006 17:06; bewerkten in totaal 1 keer

Dit is een eenvoudige en goedkope actieve antenne voor auto's.Het is niet de moeite waard om te besteden aan veel woorden op.Deze parameter Sound Level is heel, heel vreemd antenne parameter.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back