Actuele Spiegels

S

Srivatsan

Guest
Bij het ontwerpen van de huidige spiegels:
Als ik maar een 20kohms weerstand in het hele circuit voor de huidige spiegels kunt gebruiken, dan is het echt moeilijk wordt om te bouwen W / L.Ik ben niet in staat om antwoord te vinden op deze vraag.Stel dat de huidige als 10uA kleine en grote actuele 100UA.Hoe werkt het ontwerp te veranderen voor deze gevallen?bedankt voor de antwoorden ...
Srivatsan

Het lijkt niet nessencary om weerstand te gebruiken in een normale lopende spiegel.Bent u vragen over hoe u een huidige bias met enkele transistors en slechts een weerstand genereren?

Voor de huidige spiegel, denk ik geen weerstand is nodig, maar voor de huidige Bias, kan je het nodig hebt.
U kunt gewoon de huidige vermenigvuldigen vermenigvuldigen door de W / L verhouding.

Nou, moet ik de huidige vertekening in de huidige spiegel circuit.Allereerst: L is vastgesteld op 0.6um en is niet veranderd in het hele circuit.Dan, weerstand gebruikt in bias circuit is AtMost 20k en zeker niet meer dan dat.Nu is de enige parameter die kan worden veranderd is W de huidige krijgen van 10uA naar 100UA.Met behulp van vergelijkingen (overgenomen van Allen en / of de bakker) de berekening van de W is bewezen zinloos want als gesimuleerd in BSIM3V3.2 SPICE, het circuit niet het beoogde doel.Nu het antwoord is op een combinatie van de transistors te gebruiken om het antwoord te krijgen.How to do it?Als Je zult weten, laat het me weten.
Srivats

Uw vraag is nog steeds niet erg duidelijk!kunt u ook hechten het circuit
u probeert op te bouwen? ..zelfs een ruwe schets zal doen!
Als u een host van de zeestromingen, het beste genereren zou zijn om het genereren van de 100UA
en gebruik vervolgens de huidige splitters voor kleinere waarden.

Of als u een groot aantal stromingen, kunt u misschien bepalen een gemeenschappelijke noemer en voeg eenheidscel huidige spiegels.(vanwege matching vraagstukken)

Aangezien de huidige (op vaste L en VDS) dient schaal lineair (ongeveer) met W, begrijp ik niet waarom het circuit niet actief zou zijn in uw simulaties.kon je uitwerken?

Blijkbaar, alles werkt wanneer het wordt atleast 1 um tech.Op het moment dat je naar beneden, zijn dingen die niet duidelijk wanneer de beslissing analoge systemen.Ik ben niet op zoek naar het creëren van tal van stromingen van eenmalige 100UA vanwege de huidige hogging.Dus ik probeer om de bias ontwerp en daarom spiegel en andere componenten van de grond af voor elke op-amp en daarom ADC en enz. ....Het idee is de ontwikkeling van een procedure die kan mij helpen realiseren analoge componenten die kunnen worden ( of -) 10 procent van het uiteindelijke antwoord.Als u kunt het ontwerp van de bias en dus circuits spiegel van 10uA naar 100UA., Zal dat gaaf zijn voor 0.6um.Als u verwijzen naar de discussie in ditzelfde forum, heb ik gevraagd over de huidige spiegels.Daar heb ik de code.Simuleren.Laat het me weten.
Groeten,
Srivats

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back