aanmerkelijke gemeenschappelijke onlogisch probleem

M

mostafa0020

Guest
Hi all,
Een gemeenschappelijk probleem herhaald met mij, en met enkele andere technici,
met betrekking tot de aanmerkelijke, is dat het reageert op alles voor een tijdje, en wanneer u openen, en tip een zaak binnen, het begint te doen.
Ik heb geen explaination voor andere dan de gecumuleerde statische lading op een of meer poten van PWM generator of dergelijke, maar hoe op te lossen ???!!! allereerst, wat is de oorzaak van het probleem !!!?? ?

 
Serwis GOG znany jest każdemu miłośnikowi wirtualnej rozrywki, a zwłaszcza w Polsce, ponieważ założony został przez CD Projekt. Po latach udanej bytności na rynku postanowił rzucić wyzwanie serwisowi Valve.

Read more...
 
Denkt u dat het
is omdat losser verband, bijvoorbeeld slecht solderen?

 
Ik denk dat solderen flux verantwoordelijk kunnen zijn voor een dergelijke zaak, maar ik vind het niet dat de directe oorzaak, het probleem blijft

 
verhoging van de gound vliegtuigen en controleer op aarde.

 
Op de PWM die u gebruikt, is er een pin in staat stellen dat nu opent, niet aangesloten op iets?Dat kan problemen veroorzaken als deze.
Controleer ook voor een koud solderen op de print.

 
Een IC die gemeenschappelijk is UC3842.Het opstarten van deze (en voor enkele andere schakelingen gevoed door netstroom) is gemaakt met een vermogen van weerstand, rond 68kohm/2-3W die voegen weinig miliamps in het circuit, uit de DC hoogspanning.Er is ook een kleine condensator na de weerstand (ongeveer 47uF/25V).Als de condensator wordt gedroogd, wat kan er gebeuren heel vaak in warme plaatsen zoals voedingen (en vooral met dit omdat deze is geplaatst in de buurt van het vermogen weerstand), het opstarten is niet plaatsvindt, maar het kan worden veroorzaakt door een ESD evenement .

/ pisoiu

 

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back
Top