8086 microprocessor

dank je wel als je enig idee over echte nummer en hoe stor op deze 8086 mic. en het opration

Twee boeken zijn uitstekende referenties voor 8086: - 1. Door Halls. 2. Door Bhurchandi. titels van zowel de boeken is iets als "Advanced microprocessoren en interfacing / programmeren". kijk dan ze uit ... vaarwel

Ik ken een heel goed boek voor beginners in 8086 de montage zijn: "programmeren in assembler" door Yatha Yu dit boek is perfect voor beginners.

hi de beste twee boeken over dit onderwerp zijn IBM PC assemblage proramming door Peter Abel Intel microprocessor ..... door Barry Brey i dont hebben een van hen, maar probeer ze te vinden .!!!! Best Regards: D: D: D: D: D

[Quote = Nimer] hi de beste twee boeken over dit onderwerp zijn IBM PC assemblage proramming door Peter Abel Intel microprocessor ..... door Barry Brey i dont hebben een van hen, maar probeer ze te vinden .!!!! Best Regards: D: D: D: D: D [/quote] Hoi Nimer, ik ben dringend behoefte van het boek van Brey ....... ru in staat om het te verzamelen .... Als u hebt ... please help me ... sankudey

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back