802.11n

J

jeelakhatri

Guest
hallo ik wil mijn laatste jaar project over IEEE 802.11n.what ik moet studeren en ik nodig om de simulatie van de fysische layer.i denk dat ik zal werken aan MIMO-OFDM. kan een code nodig hebt en help me om mijn project

u kunt downloaden 802.11n simulik model uit mathworks.com.

Kijk in het model en zien wat blokken zijn gebruikt die je niet weten, dan proberen te leren die

de Simulink-model heeft veel complexity.and het heeft een hoop fouten. annuleerteken ieder lichaam hebben een eenvoudige oplossing die ik kon begrijpen. want ik heb eerder geen idee net zo goed als ik ben een nieuwe bezoeker aan dit gebied, dus stel me de stap voor stap aanpak

overeengekomen, Simulink is niet de makkelijkste om te leren.ga naar mathworks.com en start oog geregistreerd webinars aan Hone uw vaardigheden op Simulink

hulp nodig

ik beginnen met het leren op Mathworks video's, maar nu wil ik weten dat wat ik moet uitvoeren, omdat de fysieke laag uitvoering is een zeer brede werk en ik wil sommige denken ontwikkelen op hardware niveau. zodat elk orgaan hebben ideeën, zodat ik moet volgen van een rechte lijn van de actie

wat voor soort middelen beschikbaar zijn om u voor hardware; DSPS of FPGA's?omdat uw volgende actie is afhankelijk van hun

Ik denk dat het meer is makkelijk om te werken aan DSP kit dan FPGA omdat het ging om een veel verilog coderingToegevoegd na 11 minuten:802.11n in de belangrijkste technologieën en MIMO OFDM dus ik denk dat ik zou het ontwerpen van een MIMO-OFDM zendontvangtoestel en fysiek implementeren op DSP kit. Ik denk het wel, dus nu welke stappen ik moet nemen om verder te gaan. Ik heb zojuist studeerde verschillende wit documenten die zijn gepubliceerd door diverse bedrijven zoals Cisco, brede com enz.
maar ze geven hun naam. dus ik moet een beetje hulp meer dan alleen maar namen.

Hi i need MIMO-OFDM Matlab code die hebben geen fouten en ik kan simuleren zij gemakkelijk

probeer het materiaal beschikbaar op yahoogroups telecom_research en ofdmmatlab

Ik denk dat de meest voorkomende en toe beschikbaar in matlab 7.5.its gemakkelijk verkrijgbaar in de markt in studentenhuizen versieToegevoegd na 14 minuten:hallo vrienden ik heb een proble in het nabootsen van de 802.11n-model beschikbaar op mathwork server. when i bootsen zij het genereren van een fout "de bibliotheek koppeling wordt niet verwezen IEEE 80211a_lib.i heb mijn best blijven unresolved.i veranderd referentielijn blok maar elke keer als ik veranderen en upgraden is er een aantal nieuwe error.so kan elk orgaan controleert dit model en corrigeren en vervolgens uploaden. Ik heb het model.
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back