5.8GHz RF Amp Design

C

cyconx12

Guest
Hi all, kunt u mij helpen, ik wil design rf amp na deze spec;

f = 5.8ghz
winst => / = 20dB
I / O r.loss <-10
modulatie = FSK
class =?
overeenkomende = stub
boord = FR4 Microstrip
software = ADS

im steken nu, waar moet ik beginnen?

is het een versterker of bestuurder, of LNA

en als het een PA wat is de
max. uitgangsvermogen?

khouly

cyconx12 schreef:

Hi all, kunt u mij helpen, ik wil design rf amp na deze spec;f = 5.8ghz

.........................

modulatie = FSK

........................

Hoi,

Ik stel voor om te verwijzen naar Guillermo Gonzales boek:

Microwave Transistor Versterkers: Analyse en Design.
Ik zou helpen voor uw ontwerp.

Het is RF-power versterker, de max output volgt ISM-standaard, dat ik niet weet ^ ^.kan worden 20W of een cijfer minder?Ik zal u de standaard laterToegevoegd na 57 minuten:Mirabella: start 5.725ghz, midden 5.8ghz, stop 5.825ghz

eigenlijk de versterker zal worden gebruikt in de ontvanger systeem .. dus in mijn ogen de kracht niveau vereist door de versterker is volgende systeem stroom verbruiken zelf.volgens de kracht begroting die zijn berekend, RF versterker moet werken bij spec als vermeld.hier bijgevoegd is het systeem eruit, en mijn rf versterker is als omcirkeld door de rode kleur.

ander probleem is ik gebruik voorwaardelijk stabiel FET transistor, wat is de beste bijpassende techniek, kan iemand voorstellen ..Ik probeerde conjugaatvaccin match, maar het is niet gemakkelijk, zoals vermeld in veel boeken ik lees.

Hoogachtend Ik viel veel beter na 8 uur verliet ik mijn post voor de eerste keer toen u guys komen stuur me hi .. bedankt ^ ^
Sorry, maar je moet inloggen om dit onderdeel te bekijken koppelingseisen

uit de figuur deze versterker heet een winst stadium, deze verantwoordelijk voor het geven van hoge winst aan het signaal na de LNA

over de 20 W, dit is zeer hoog vermogen niet realistisch cijfer, ik denk dat u kan zeggen is 20dBm niet 2o W

over de stabiliteit u nodig om ons de bron en de belasting stabiliteit circiles en selecteer vervolgens de stabiele regio op jansen grafiek, wat is de transistor ur met behulp van

khouly

Dit is een zeer verwarrende blokschema.

Dus, van de antenne het ontvangen signaal wordt versterkt door een LNA gevolgd door een RF-versterker (20W of 20dB of beide!?).

Daarna een Power Divider (!?) Splitsen het signaal in twee voederen twee Band Pass Filters (5.75GHz en 5.85GHz), wanneer je eigenlijk al aangegeven dat de start frequentie 5.725GHz, midden 5.8GHz, stop 5.825GHz.

De twee signalen gedetecteerd paden gaat naar de demodulator.Er is dus een detector, gevolgd door een demodulator!?.

Hoi,

Alleen zin als FSK-demodulator is acctually een eenvoudige comparator (beslissing nemen als er een signaal wordt 5.75GHz en 5.85GHz).Maar ja, ik ben even sceptisch hoe dit "systeem" zal werken, en even verbaasd wat is het doel van het in de eerste plaats?

flyhigh

sorry voor het feit dat u guys verkeerde info.actually de freq band Zoals ik al zei wordt geplaatst in de ISM-band die in mijn land.dat is de standaard freq voor de system.i vergeten te vermelden dat de BW van beide rf versterker en LNA zijn ongeveer 1GHz each.so is zinvol voor zowel rechts-filter .. goed im in circuit niveau, het enige i focus ligt rf amp.pls Dun mij vraagt het systeem blokken, im not in systeem-niveau, iemand anders dit ontwerp.

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back