32 bit counter

S

spauls

Guest
Hoi,
Kan een lichaam vertellen hoe kunnen we controleren of een 32 bit teller
groeten

Er is iets ontbreekt in uw aanvraag! ..Ik neem aan dat u wilt weten of uw teller bereikt Oxffffffff ..dan moet je en al die lijnen om te zien of zij tot die tellen.Waarschijnlijk moet u leiden tot een
Flip flop te zien of de telling was bereikt ..

Ik denk dat uw gemiddelde wordt gebruikt om hele korte vector teller test.
synchrone of asynchrone teller?

voor asynchrone teller, misschien heeft u behoefte aan een 'select' pin voor gated klok.
voor synchrone teller, misschien zou je het los van 2 of 4 deel, & gated 'Inschakelen' pin.

spuugde het in 4 delen, per deel is een 8 bits teller,
Voeg de test circuit, kan je naar ta goede 32 bits teller

Vuistregel: altijd een grote kloof teller in meerdere fasen.Het bespaart tijd op ATE wat zich vertaalt in besparing $ $ $.

IIT is heel gemakkelijk, sluit deze dan in het echte systeem, en controleer of het kan werken

ja, het splitsen van een breed teller in verschillende smalle Ones (8-bit voor elk is resonable) is een gemeenschappelijke oplossing.

Maak uw belastbare teller (maar niet een reset dan vrij strijd).

Je hebt niet precies beschrijven wat je echt wilt doen.Simuleer uw ontwerp schrijf de gesimuleerde uitgang van de teller in een bestand.Schrijf een C programma dat kan waarden genereren van 0 tot maximale waarden van de teller.Schrijf het in een bestand ook.Vergelijk de twee bestanden met de hulp van een C-programma.Of maak gebruik van UNIX-utilities.

Ik denk dat de eenvoudigste manier is het aansluiten in het echte systeem, en controleer of het kan werken.

Ik vind dat je je 32 bits teller verdelen in vier 8bits tegen te gaan en

beginnen ze te controleren.
spauls wrote:

Hoi,

Kan een lichaam vertellen hoe kunnen we controleren of een 32 bit teller

groeten

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back