2 Vragen betreffende PLL

M

mouzid

Guest
Hallo,
Ik heb 2 vragen over kloksignaal:
1 - Clock-signaal wordt gewoonlijk verkregen uit een PLL en wordt gebruikt om de poorten van SoC rijden.De input van de lading al deze poorten kunnen hebben voor de PLL signaal en vermindering van het frequentie.
Mijn quesion is welke oplossing worden geacht voor dit probleem?

2 - De tweede vraag is:
Is het aan te vullen necessesary de PLL signaal en maken het leveren voldoende stroom?

1 - buffering
2 - Afhankelijk van ur last, maar vooral buffering nodig is

Bedankt Safwat,
1 - Wat bedoel je met buffer?
Bedoel je een set van omvormer?
2 - Dat is zeker dat soc is de Load is enorm.Ik anderstand uit uw vraag dat buffering is mendatory en versterking nodig zijn.Is het dat?

Hoi,

1.Antwoord op uw eerste vraag, als je een PLL je nooit wilt uw VCO uitgang die rechtstreeks aansluiten op een extern circuit zijn ontwerpen.Dit verstoort je PLL lus en uw VCO klok slecht. So You moet altijd buffers te gebruiken op de uitgang van de PLL.Coming to buffers, Een buffer is een paar van inverters.U moet weten van SOC mensen, hoeveel belasting pet gaat worden (ongeveer) en hoe ver is het signaal gaat.Op basis van deze overwegingen, moet u wellicht kunnen worden 2 buffers (dwz 4 inverters) of meer.Belangrijk ding is verschillend levering gebruiken voor uw PLL en uw buffers.
Dit alles van toepassing, indien je een ring PLL Oscillator en je PLL output is gebruikt, is het veranderen van het spoor naar het spoor.

Als uw PLL gebruikt LCVCO dan kun je het spoor naar het spoor uitgangssignaal niet hebben van uw PLL.Maar je buffers het werk doen van amplificatie en isolatie van uw PLL uit andere circuits.

2.Als u niet de amplificatie van de uitgang van de PLL wilt, dan kan gebruik een bron volgeling circuit.

Ik hoop dat dit helpt.

Bedankt

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back