128 * 64 pixels LCD-scherm is aangesloten op PHP via een ATMega16

S

strombom

Guest
Hi! Ik heb samen een 128 * 64 pixels LCD-scherm en verbonden met PHP door middel van een ATMega16: P [url = http://193.11.236.26:1235/] http://193.11.236.26:1235/ [/url] / Johan

Very nice! Hoe heb je doen om je Atmega verbinding te maken met internet?? Heeft u implementeren TCP / IP stack, etc. .. S.

Als uou eens een kijkje op het breadboard, dient te worden via de RS232-chip in de top van de foto. Hij hasnt gekregen alle draden naast die van LCD, en de M16 doesnt hebben extern geheugen I / F. Maar het is een schattige kleine demo :) / Bingo

Hi! Oh, heb ik niet uitvoeren van een TCP / IP stack! ;) LCD-scherm -> ATMega16 -> seriele poort -> PC -> VisualBasic software -> PHP script -> Internet Als je vraagt ik je kan geven meer specifik informatie, maar zoals ik al zei, het is een heel eenvoudige setup ... :) / Johan

Het kan zijn omdat ik een vreemde poort (1235), sorry maar mijn ISP staat niet toe dat ik een server op poort 80 te hebben: (/ Johan

Erm, WOW. Ik ben niet onder de indruk van veel, maar dat is geniaal! Het is een fantastisch voorbeeld van wat elektronica kan doen met veel verschillende kleine dingen en brengen ze samen. Ik stuurde een paar brutale boodschappen, terwijl ik daar was, hopen dat je het niet erg. Het was erg populair, vol met berichten. Btw. Ik ben helemaal nieuw voor LCD, en ik denk dat ik spring in het diepe einde en beginnen het krijgen van een grafisch LCD. Ik besef dat ik zal nogal wat geheugen nodig is om alle tekens / foto 's / etc op te slaan .. maar ik ben er zeker van atmel of een grote PIC zou kunnen doen. Als je nog geen tips voor iemand die nieuw voor LCD's (grafische of anderszins) zou ik dankbaar zijn om ze te horen. Begraven (in) Code. Ps: Ik ben rifling door uw broncode nu:)

Nieuwe functies: roteren olifant met twee knoppen:) / Johan

hoe de gemaakte web-server op uw computer? en config server? dank u

Welcome to EDABoard.com

Sponsor

Back